Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syljeskeleekö miehesi pitkin katuja ja kaupan edustoja?

Vierailija
05.11.2008 |

oikein oksettaa katsella kun aikuiset miehet syljeskelevät kauppojen pihalla. pahin räkä piha taitaa olla läheisen s-marketin piha. ei tiedä mihin astuisi kun limppejä on joka puolella. ja monet näistä miehistä tiedän olevan perheellisiä tai ihan "normaaleja" miehiä.

toki olen nähnyt naisiakin jotka syljeskelee tupakoidessaan maahan..

mä en vain pystyisi olemaan jos oma mies tätä ihanaa tapaa harrastasi.

yök yök yök

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä, se on inhottava ja moukkamainen tapa. Ihan vastaavaa kuin jos oksentelisi/kuseskelisi kadulle.

Vierailija
2/5 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös on inhottavaa katsella räkiviä ihmisiä. Toisaalta harvemmin näkee aikuisen ihmisen räkivän, yleensä ne on teinejä nää räkijät.

Meidän kaupungin mäkkärin terassi on teinien suosiossa, ja voitte arvata että mäkkärin edusta on täynnä räkää. Todella etovaa ja sitten vielä pitäisi syödä. Nykyään jos halutaan roskaruokaa, käytän autokaistaa tai käyn jossain kauppakeskuksen hampurilaisbaarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että yläasteella tuota jotkut harrasti ja joskus harvoin joidenkin vanhojen äijien (keuhkoahtaumatautisten?) olen nähnyt tekevän.

Vierailija
4/5 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran näin ihan ok näköisen miehen tulevan vaimonsa kanssa kaupasta ja heti ulos tullessaan oikein äänen kanssa räkäs kunnon limpin.. vaimo ei ollut moksiskaan.

voi olla että meillä päin on kans paljon näitä teinejä jotka syljeskelee mutta jostain kai nekin on sen tavan ottaneet.

Vierailija
5/5 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kiellä, sillä tosimies ei akan puheista kuitenkaan piittaa.