Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eka lapsi ennenaikainen, milla viikoilla syntyi toinen?

20.11.2007 |

ELikkäs mua kiinnostais kovin tietää kanssasisaret, että kun ensimmäinen lapsenne on syntynyt ennen viikkoa 37 niin millä viikoilla seuraavat ovat syntyneet?

Itse elellään jännitäviä aikoja kun jotenkin olen valmistautunut siihen että toinenkin syntyisi etuajassa, ensimmäinen kun päätti tulla maailmaan 36+1, lapsiveden tihuuttelulla alkoi.

joten kirjoitelkaapa kokemuksianne.

tearangel

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen syntyi rv 36+6, mutta yritti tulla jo rv 33+ jotain. Saivat sairaalassa pysäytettyä onneksi.

Syynä mulla näihin ennenaikaisiin synnytyksiin on kohdunkaulan heikkous. Esikoista odottaessa sitä ei vielä huomattu. Nyt odotan kolmatta ja varaudun taas ennenaikaiseen synnytykseen.

myLove rv 7+3

Vierailija
2/5 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkonen tuli 34+0. Nyt odotan kolmatta ja täytyy sanoa että ihan varmasti tämäkin tulee ennemmin.. Olis kyllä kiva ku menis mahd lähelle loppua. Syytä ei tiedetä miks näin on käyny mut tän kolmosen aikana tuli rv 23 jo sellasia supistuksia että ajattelin sen olevan tässä. Tilanne on nyt rauhottunu mut tarkas syynis ollaan loppuaika ja hissun kissun täytyy oleilla. Mukavaa näin joulun alla olla ihan relax...

Että näin meillä!

T: Myy ja huli vili rv 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen syntyi rv 36+5 ja kakkonen rv 36+2, eikä mitään syytä ennenaikaisuudelle ollut. Vesien menolla käynnistyi molemmat synnytykset. Mutta seuraavat syntyivätkin sitten niin, että kolmonen rv 38+1, nelonen 39+5 ja viitonen 38+5.

Eli voipi tulla sinunkin vauvasi jälleen etuajassa - tai sitten ei :) Niistä kun ei koskaan tiedä, niin kuin tuosta meidänkin sarjastamme voi päätellä. Toivottavasti vauvasi pysyisi kuitenkin pidempään masussa kuin esikoisesi.

Vierailija
4/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko vauvanne tarvinneet silloin sairaalassa ollessa jotain hoitoja kun syntyivät etuajassa. meillä tyttö oli silloin syntyessään 2760gja täyden 10 lapsi. valoon tietysti joutui pariin otteeseen ja vs seurattiin tiheästi, mutta ei muuta erityistä ollut, ja nyt kun tyttö on 2,5v niin täytyy sanoa että sinnikäs sissi on ollut, eikä kyllä enempääsä ole sairastellutkaan,

tearangel

Vierailija
5/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka syntyi 37+6 (ei siis ennen 37 viikkoa) vesien menolla ja toinen 41+5 ekan yliaikaiskontrollin jälkeen normaalisti suppareista. Pojilla oli painoeroa tasan kilo(2930 ja 3930g) ja pituudessakin 3,5cm.

Oli muuten pitkät viikot odottaa =).

Plena