Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö olla kiinnittynyt?

20.11.2007 |

Tänään neuvolassa 39+3 ja vauva ei ole vielä kiinnittynyt. Tietääkö tämä että menee yliaikaiseksi kun ei ole vielä näihin päiviin mneenssä kiinnittynyt? Olisin jo valmis synnyttämään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 39+4 kävin aamulla neuvolassa, ei ollut silloin vielä kiinnittynyt. poika syntyi seuraavana yönä. Joten ei välttämättä mene yli ja olen kuullut että joillakin kiinnittyy vasta synnytyksessä hetkeks... (??) en tiedä sit miten mulla meni ;) onko muita merkkejä lähestyvästä synnytyksestä? mulle ei ollut...kuin vasta illalla alkoi supistukset ja se olikin sitten menoa. ensimmäinen lapsi syntyi.

Vierailija
2/4 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensimmäisessä raskaudessa lapsi laskeutui vasta synnytyksessä. Nyt kokenut kätilö valisti, että jos lantiossa on tarpeeksi tilaa, ei lapsen tarvitse porata päätään etukäteen, ja todennäköistä onkin, ettei tämäkään laskeudu (saati sitten kiinnity) ennen kuin juuri synnytyssalissa. Nyt siis mennään jo la:n ylittävillä viikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja oli tuolloin 42+1 esikoinen oli asemissa jo muistaakseni viikolta 28 lähtien syntyi väkisin käynnistettynä 39+1 ja komea pahka oli päässä ja kauan ko oli ollu ahtaassa tilassa niin kauan...

Vierailija
4/4 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikko tais ihan viime metreillä sentään kiinnittyä mutta laskeutumisesta ei tietoakaan. Kakkonen sitten oikeen humpsahti alas kun oli ponnistamisen aika kun ei tehnyt kumpaakaan ja tämä kolmas ei myöskään ole kiinnittynyt eikä laskeutunut ja viikot nyt 39+2..enkä usko tekevänkään kumpaakaan!!