Katsoitteko eilelen Jyrki Kovaleffin haastattelun/ Härkää sarvista? Mitä mieltä olette?
Kommentit (8)
Vierailija:
oli se mustakin jotenkin kireä... ei ollenkaan suostunut kuuntelemaan muiden mielipiteitä, jos ne poikkesivat omista. jotenkin sillä tuntui olevan se oma näkemys niin vahva, ettei muuta mahtunut sen käsityskykyyn...mutta en mä sitä moiti! kukapa tuossa tilanteessa ihan lunkisti osaisi ottaa... : (
outoa on kyllä, että sen kaverit on niin kaikonneet!! onko sitten niin, että ne kaverit on olleet siipiveikkja, joita on vaan kiinnostanut tuollainen tunnettu näyttelijä, jonka seurassa on takuulla hauskaa riittänyt...
En " tunne" kyseistä henkilöä muista yhteyksistä eli en tiedä onko sitten vain persoonallinen ominaisuus se sellainen " ärähtely" ja kärkäs puhuminen.
no olishan se esim. voinut rauhassa kuunnella, kun se lekuri yritti selittää, että jotkut potilaat ei halua kuulla mitään omasta tilanteestaan, vaan asia kerrotaan jollekin omaiselle.
jyrki ei ollenkaan malttanut kuunnella mitään, mikä ei sopinut hänen ajatusmaailmaansa.
mutta voimia hänelle. ja hatunnosto siitä, että jaksoi ylipäätään tulla tuollaiseen ohjelmaan.
en mä meinaa, että jyrkin olisi pitänyt muuttaa omia näkemyksiään, mutta kai nyt yleisellä tasolla voi jutella muistakin tavoista käsitellä sairautta!
eiköhän se lääkärikin aika paljon syöpäpotilaiden reaktioista yms. tiedä...
niin hän oli kovin aggressiivisesti tätä vastaan ja oli sitä mieltä että kaikille pitää puhua suoraan. Itse olen samaa mieltä tämän lääkärin kanssa ja ymmärrän hyvin että joskus voi olla parempi jättää sanomatta.
oli se mustakin jotenkin kireä... ei ollenkaan suostunut kuuntelemaan muiden mielipiteitä, jos ne poikkesivat omista. jotenkin sillä tuntui olevan se oma näkemys niin vahva, ettei muuta mahtunut sen käsityskykyyn...
mutta en mä sitä moiti! kukapa tuossa tilanteessa ihan lunkisti osaisi ottaa... : (
outoa on kyllä, että sen kaverit on niin kaikonneet!! onko sitten niin, että ne kaverit on olleet siipiveikkja, joita on vaan kiinnostanut tuollainen tunnettu näyttelijä, jonka seurassa on takuulla hauskaa riittänyt...