Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielipiteitä rattaista...

20.11.2007 |

raskauteni ei ole vielä edes pitkällä, mutta tottahan rattaita pitää taas heti katsella... Näitä olen jo pidempään ihastellut, mutta mitä mieltä olette?

Mitä ajattelisitte jos näkisitte tälläiset jollakin? ovatko teistä " ei-sopivat" pienelle vauvalle? Liian synkät?

Entä onko jollakin i' coon rattaista ihan käytännön kokemuksia? Yhdellä ystävälläni on ollut, ja hän kyllä tykkäsi. Mites muut?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta nuo pääkallot on lastenvaatteissa ihan kamalia, saatika sitten pienen vauvan vaunuissa.

Musta väri ei ole kesällä kuuma, ellei ole suorassa auringonpaisteessa, mitä tuskin kukaan tekee, että nukuttaa vauvaa auringonpaisteessa, kävelyllä tuskin voi kokoaikaa olla varjossa, mutta en siltikään usko että ne olis kuumat, onhan noita mustia vaunuja varmaan jokaisella vaunumerkillä ja niitä näkee katukuvassa paljon.

Itse en siltikään edes mustia hankkisi, tykkään hillityistä beigen väreistä ja sellaiset vaunut on varmaan ostoslisalla kun raskaus etenee.

Vierailija
22/22 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä nuo pääkallothan ovat tuossa sitten koko ajan, ja jos niihin kyllästyy niin pois niitä ei saa. nyt voi tuntua makeelta jutulta, mutta entäpä vaikka kahden vuoden päästä?!

Olisi silti kiva kuulla i' coon käyttäjien kokemuksia ko. merkin vaunuista ja niiden toimivuudesta!

Tähän asti olen ollut vannoutunut 3-pyöräisten ystävä, kunnes kaksivuotiaamme sai kaadettua rattaat (siis 3-pyöräiset) suht helposti ja rupesin miettimään vaihetta kun vauva liikkuu jo vaunuissa herättyään, ja jos en olekkaan heti vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla