Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nk. muotitietoiset: mites marimekon kanssa nyt ...

Vierailija
20.11.2007 |

MArimekon kuosit ovat manolon kengissä ja nyt eniten pitamuodin harjalla ratasatava H&M laittaa kesämallistonsa marimekon lisenssikuosein.

Marimekkohan on aina nauttinut oikeiden muoti-ihmisten arvostusta, myös kansainvälisesti. Ensi kesän jälkeen se nousee marginaalista kaikkien tietoisuuteen.

Järjettömän hyviä diilejä marimekolle. Tulee vakiinnuttamaan ja laajentamaan asemansa laatuputiikkina ympäri maailmaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun printit ovat ensi kesänä joka tapauksessa muotia, on paljon parempi, että marimekko sain H&Mlle lisenssiprintit kuin että H&M olisi tehnyt omia marimekkotyylisiä kopioprinttejä. Näinhän aiemmin on käynyt.

Nyt tieto marimekosta leviää todella laajalle ja samalla näkyvyys vauhdittaa marimekon omien myymälöiden leviämistä.

Siis minä olen kulutuskriittinen " humanistitaiteilija" ja tajuan tämän arvon tästä huolimatta. Yrittäkää vähän kaupallisemminkin ajattelevat ihmisetkin ymmärtää diilin arvo.

Vierailija
2/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voi käydä niin, että saa halpisleiman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet maineikkaat brändit ovat maailmanlaajuisesti tunnettuja, ILMAN riman alitusta, niin kuin marimekko tekee nyt.

Vierailija
4/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan avantgardea, käyttövaatteita edelläkävijöille. Minusta tämä diili kuulostaa oiken suuntaiselta.

Vierailija
5/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut mikään Marimekko-ihminen. En tykkää vaatteista enkä muistakaan jutuista. Mutta ne kengät mä haluaisin - tosin hinta taitaa olle aika huikea. Ja saatavuuskin hieman hankalaa kun pitäisi lentää Lontooseen ja Nykiin niitä ostamaan...

No mutta toi H&M on sellainen mistä en oikein osaa sanoa. Mä kun en tykkää kummankaan vaateista niin eipä vaikuta mun elämään.

Vierailija
6/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan, EI brändi herran jestas mene pilalle h&m:n käsissä jos kyseessä on rajoitettu erä, ei kai muuten stelat ja lagerfeldtit ja cavallit muuten lähtisi tollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan