Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivinkin joululehti 2008 - onko kiva, kannattaako ostaa?

Vierailija
05.11.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpöä rahastustahan se on, mutta tuli luettua ja varmasti vielä selailen sitä joulunodotusaikaan - ja otan vinkkejä, reseptejä jne

Vierailija
2/7 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt tänä vuonna tykkäsin kyllä. Siinä oli enemmän sellaista joulun "oikeaa" tunnelmaa Kotivinkin hengessä. Viime vuonna oli aivan ihme väritkin.

Joulu-lehdessähän ei ole ollenkaan ruokaohjeita vaan sitten tulee lähempänä joulua erikseen toinen lehti jossa on sitten reseptejä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis joka vuosi ostanut kaiken maan joululehdet ja tänäkin vuonna tietenkin. Ei ollut kovin hyvä lehti tänä vuonna: aika vähän mitään askarteluohjeita ja kaikki ruokaohjeet ilmestyvät vasta vähän myöhemmin marraskuussa omana lehtenään. Eli jos yhden joululehden meinaat hommata, niin älä turhaan tuota osta. Huomasin, että hyllyillä on perempiakin vaihtoehtoja :). Esim. kotivinkin varsinainen joulunumero on minusta usein parempi kuin itse joululehdet.

Vierailija
4/7 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivinkin joulukuista numeroa, jossa muitakin juttuja, mutta paljon jouluasiaa kuitenkin. Ja se Kotivinkin jouluherkut-lehti oli kyllä viime vuonna tosi hyvä!

Esim. kotivinkin varsinainen joulunumero on minusta usein parempi kuin itse joululehdet.

Vierailija
5/7 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten samaa mieltä tuon yhden vastaajan kanssa eli että se viime vuotinen oli vähän outo. Siihen nähden tämä uusi kyllä oli parempi, mutta ei silti niin hyvä, kuin joskus aikaisemmin. Mun ehdottomat suosikit on 2003 ja 2004 ilmestyneet lehdet....

... ei varmaan vaikea arvata, että olen jouluihminen ;).

Vierailija
6/7 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden numeroa minulla ei ole - en raaskinut ostaa - mutta selailin sitä kaupassa ja ihan kivalta sekin minusta näytti.

Yritänkin varmaan hommata sen huuto-netistä...

Se ruoka-lehtikin olisi varmaan kiva.

Vierailija
7/7 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi