Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon aina kuvitellut etttä Super on lähihoitajille ja

Vierailija
20.11.2007 |

Tehy sairaanhoitajille yms. enemmän koulutetuille. Mutta olen näköjään ollut väärässä....?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus ja lähihoitajien liitto johon kuuluu myös lääkärit ja tehy sairaanhoitajien käilöiden yms liitto. Vielä pari kuukautta sitten Super kuului tehyyn mutta tuoksinnassa erosi/erotettiin en ole ihan varma.. Näin MUN MIELESTÄ. Korjatkoon joku jos osaa...

Vierailija
2/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu ainakin lääkäriliittoon eikä superiin. Muuta en sitten asiasta tiedäkään, kun itse en terveydenhuoltoalalla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Perus ja lähihoitajien liitto johon kuuluu myös lääkärit ja tehy sairaanhoitajien käilöiden yms liitto. Vielä pari kuukautta sitten Super kuului tehyyn mutta tuoksinnassa erosi/erotettiin en ole ihan varma.. Näin MUN MIELESTÄ. Korjatkoon joku jos osaa...

Lääkäreillä on ihan oma liittonsa. Super on Suomen Lähi- ja Perushoitajien liitto. Lähihoitajia kuuluu myös Tehyyn, Jhl:oon yms. Jotkut ei kuulu mihin kään. Tehy on sairaanhoitajien, terveydenhoitajien, kätilöiden yms. liitto. Kaikki sairaanhoitajatkaan ei kuulu mihinkään liittoon.

Tehyllä ja Superilla oli yhteinen neuvottelujärjestö, Tnj, josta Tehy lähti, tai sitten siitä lähti Super, se riippuu siitä miltä kulmalta asiaa katsoo.

Vierailija
4/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat kuulua myös Tehyyn. Tehy ei ole sairaanhoitajien liitto, vaan kaikkien terveydenhoitoalalle kouluttautuneiden liitto.

Vierailija
5/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super= Lähihoitajat, perushoitajat ,hammashoitajat,lastenhoitajat, yms kouluasteen käyneet hoitajat ja myös osastosihteerit ( sairaaloiden ) .

Tehy =Sairaanhoitajat ja Kätilöt sekä Terveydenhoitajat. Tehyllä myös lastenhoitajien liitto .

Vierailija
6/6 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä kaikki voivat kuulua Tehyyn. Käytännössä kaikki Sos-ja terv. alan koulutuksen saaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme