Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
minkä ikäinen haluaa itse pois perhepedistä?
20.11.2007 |
veikkaan, että paljon yli 10-vuotias ei enää halua nukkua perhepedissä? Kokemuksia?
M
tausta:
meillä vajaa 4 v poika nukkuu äidin ja isän kanssa samassa sängyssä. ei ehkä nukkuisi, jos meille olisi tullut lisää lapsia, mutta toistaiseksi en ole tullut vuosien yrityksestä huolimatta raskaaksi. Tämä vajaa nelivuotias nukkuu vielä päiväunet, ja ne hän nukkuu omassa sängyssään, joka on kiinni vanhempien sängyssä. mutta osaa siis nukahtaa yksikseenkin. samoin öisin hänet voi siirtää omaan sänkyyn, jos siltä tuntuu, vaan yleisesti minusta on mukava, että lapsi nukkuu vaikkapa selkä selkää vasten kanssani.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Samassa huoneessa nukutaan kyllä.