Apua, lakko vaikuttaa jo! En saanut lapselleni 1-vuotis neuvola-aikaa!
Ajanvarauksesta sanottiin, että uusia aikoja ei anneta ennekuin sairaanhoitajien lakko on päättynyt!
Kommentit (7)
Ollaan vähän tällaista hitaasti reagoivaa väkeä. Ilmoitetaan mittauksiin, kun muistetaan. Mitään ei kuitenkaan ole jäänyt välistä, mutta max. 6 k ollaan oltu myöhässä. Mitä väliä sillä on, jos puolella vuodella siirtyy?
kahvikupposen ääreen. Sill tavallahan se selviää onko lapsellasi kaikki hyvin ;-)
hoitajia lastenosastoille irtisanoutuvien tilalle. Tällä hetkellä ei saa meilläkään isommille aikoja vain pienimmille.
mistä ihamiset hakevat alkujaan apua jos on ongelmia?
Haloo nyt! Tärkeimmät asiat hoidetaan ja lastenneuvola ei ole tärkeysjärjestyksessä ekana. Eikä vielä tokanakaan.
jos sairaalasta ollaan irtisanoutumassa niin miten th ei ota lastasi neuvolaan ?