Lue keskustelun säännöt.
Kyllä ne muutkin saa ne korotukset!
20.11.2007 |
Niin se vain on. Uskokaa nyt jo. Ei tiettyyn liittoon kuuluminen määrää palkan määrää... Ja nyt sitten Tehyläiset on vihaisia eikä halua toisille enempää rahaa ;)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla