Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tästä Tehyyn kuulumisesta
20.11.2007 |
Ihmettelen suuresti tätä uutta sopimusta, että vain Tehyläiset saavat korotukset.
Ei aikaisemmin työnantaja ole kysellyt kuulutko liittoon vai et. No palkanlaskennassahan tieto kyllä on.
Ja voiko muka sairaanhoitajan, joka ei kuulu liittoon, jättää ilman korotuksia?
T: Itse Tehyläinen, mutta ei työelämässä.
Kommentit (2)
Mietin tässä, että tuleeko minulle mitään joulurahaakaan...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Täytyy vissiin jossain vaiheessa liittyä johonkin liittoon jos tästä tälläistä on tullut. Ihme pakottamista kuulua ammattiliittoon.
Emme elä Neukkulandiassa, emmehän...
T:Sh joka ei kuulu liittoon. Mietti kyllä silloin kun lakosta alettiin puhua, mutta katsoin etttä keinot liian radikaalit. Ja nyt siitä sitten rangaistaan. Olisi pitänyt vaan olla kusipää ja olla valmis jättämään potilaat hengenvaaraan. Nyt siitä sitten rangaistaan että yritti olla inhimillinen.