Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osaisin päättää kahden miehen väliltä?

Vierailija
20.11.2007 |

Olen ollut sinkku vuosikausia. Kaksi erilaista miestä on osoittanut kiinnostuksensa minuun. En vain osaa päättää kumman valitsisin. Kumpikaan heistä ei ole minulle tuntematon, toisen olen tuntenut yli 10 vuotta ja toisen n. 2 vuotta. Olemme siis ystäviä vanhastaan. Järki ja sydän eivät ole samoilla linjoilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ota molemmat. :P

Vierailija
2/2 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa järki ja sydän ovat suhteellisen samoilla linjoilla, mutta mutta...

Tämä mies, jonka olen kauemmin tuntenut; tiedän, että häneen voi luottaa, tunnen hänet hyvin jne. Mutta ongelmana on, että hän asuu ulkomailla nykyään, enkä usko, että hän haluaisi muuttaa takaisin Suomeen. Koulutuksellani saisin todennäköisesti töitä siitä maasta, missä hän asuu ja olen siellä itsekin aiemmin asunut (mutta me tapasimme alunperin Suomessa). En vain halua muuttaa. Toisaalta, elämän rakkaus hukkaan sen takia, ettei muuttaminen innosta? :/ Hän on todella hyvä ihminen, meillä on samanlaiset arvot ja jopa vanhempani ovat hänet tavanneet ja hän on oikeastaan perhetuttu.

Toinen tyyppi taas... suhde olisi " helpompi" , sillä asumme samassa kaupungissa. Henkisesti hän on sitä, mitä etsinkin. Pienenä ongelmana on ikä, sillä hän on pari vuotta minua nuorempi ja joiltain osin aika kypsymätön. Siksi epäröin todella. Ehkä olisi parempi pitää juttu vain kaveritasolla. Siihen hän sopii hyvin, mutta meni nyt pyytämään minua varsinaisille treffeille. Ainahan voi kieltäytyä? Hän on hyvää seuraa, mutta en ehkä näe meillä pysyvämpää suhdetta. Sitä paitsi olisi ikävää menettää hänen ystävyytensä. Miten voisi hienovaraisesti sanoa, etten lähde deittailemaan häntä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi