Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Heh, heh...Tehyn valtuusto harhautettiin hyväksymään " 22-28% korotuksen" sisältävä sopimus!
19.11.2007 |
Kun Tehy oli sanonut sopimukselle " kyllä" , Kuntatyönantaja julkisi TODELLISTEN palakankorotusten tason. Mahdetaan siellä Tehyn toimistolla nyt ihmetellä! ;-)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Peruspalkka nousee sen 16 % ja keskipalkka (jossa siis ilta-, yö- ja viikonloppulisät) nousee sen reilu 20 %.
No, eipä ole hääppöinen sopimus...