Tampereen BONUS-KIRPPIS - kokemuksia???
Meneekö lasten vaatteet hyvin kaupaksi?? Mulla on pöytä varattuna sieltä ens ke alkaen ja mietin että mitä kaikkea sinne vien. Lasten vaatteita olis enimmäkseen, jotain aikuisten vaatteita ja sit jotian pikkujuttuja muita.
Kommentit (4)
Minkä kokoista vaatetta olet viemässä, tytölle vai pojalle? Voisin tulla heti penkomaan...
Äp-vaatteet menee huonosti, tai sitten hinnat on oltava tyyliin 10c.
Itse etsiskelen pojalle 80---> ja tytölle 92---> siistikuntoisia, nättejä ja edullisia vaatteita
Vierailija:
Minkä kokoista vaatetta olet viemässä, tytölle vai pojalle? Voisin tulla heti penkomaan...
Äp-vaatteet menee huonosti, tai sitten hinnat on oltava tyyliin 10c.
Itse etsiskelen pojalle 80---> ja tytölle 92---> siistikuntoisia, nättejä ja edullisia vaatteita
Lähinnä sinne on menossa pojan vaatteita 98 cm asti, ja tytön vaatteita 110 cm asti. Perusvaatteita (H&M, Lindex jne) ja hyväkuntoisia. Ihan vauvojen vaatteita ei juuri taida enää olla.
Hinnat ajattelin tosiaan laittaa ennemmin alakanttiin kun yläkanttiin, että pääsen tavarasta eroon.
ap
Kannattaa ehkä laittaa ensi vaatteet myyntiin " kunnon hinnalla" (Ei siis kiskurihinnalla! Mutta " hyvällä" hinnalla) ja viikon puolivälissä käydä laskemassa hintoja, jos tavaraa vielä on myymättä. Näin saat paremman tuoton:)
Eikö kellään ole kokemusta?
AP