Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua - vauvani puree!

19.11.2007 |

Kertokaas, mitä pitäisi/ voisi tehdä, kun 10 kk:n ikäinen poikani puree ja repii hiuksista - oikein kunnolla. Olen välillä ihan hätää kärsimässä, kun pienet kädet kiskovat hiuksiani ja terävät helmihampaat nasahtavat milloin mihinkin.

Toruminen ei auta. Siitä poikani saa vain hyvät naurut... Tämä on kai hänelle jonkinlaista leikkiä.

Hassultahan tämä kuulostaa, kun olen poikaa monta kertaa isompi ja vanhempi, mutta keinot alkavat käydä vähiin. Osaisiko joku auttaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika on nyt 8,5 kk ja myös puree ja repii hiuksista, naamasta ym. Oon alottanu nyt et aina kun se puree ni sanon " EI" ja lasken pojan maahan. Yleensä tästä tulee vaan huutoa ja poika yrittää kahta kauheammin kiivetä takas syliin. Oon lukenu et tässä iässä vauvat alkaa jo halea rajojaan esim. puremalla ja sille on siis nyt alettava opettamaan ein merkitystä ja joitain rajoja. Meillä pojalla on vielä päällä kaamea eroahdistus ja tuota puremista se harrastaa ainoastaa äitiin. Isä ei lyllä nykyjään muutenkaan kiinnosta sitä vaikka isä on hoitanut tosi paljon poikaansa. Toivotaan et tää on taas joku ohi menevä vaihe. Koitetaan jaksaa, ei kai tässä muukaan auta.

Vierailija
2/2 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jo tieto, etten ole ainoa. Kuvailemiasi konsteja olen minäkin yrittänyt, mutta menestys on ollut laiha.

Onko muita, jolla olisi vastaava tilanne? Tai joku joka olis siitä jo selvinnyt? Kaipaan ajatuksianne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla