Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, kun ei tule päiväkodin johtajan kanssa toimeen ja keskusteltu on?

Vierailija
19.11.2007 |

Eli puhuminenkaan ei enää auta, kun päiväkodin johtajan kanssa on ristiriitoja. En tiedä, mikä hänen ongelmansa on minun kanssani, mutta jo ensimmäisestä päivästä lähtien hän ei ole tykännyt minusta. Muilla hoitajilla ei tietääkseni ole ongelmaa kanssani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on olleet päiväkodissa pian kaksi vuotta, ja olen jutellut johtajan kanssa ehkä kerran.

Vierailija
2/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jäi sanomatta eli päiväkoti on pieni ja siellä on vähän hoitajia. Eli sen johtajan kanssa tulee tavattua lähes joka päivä ja hän tiuskii ja äyskii minulle koko ajan. Jos on jotain kysyttävää tai ilmoitettavaa, voisihan ne muutkin hoitajat minulle jotain sanoa, jotta ei tarvitse minulle puhua, jos ei kerran minusta ihmisenä pidä. Kun tämä johtaja on paikalla hän hoitaa ilmoitusasiat ja minulle hän tekee sen todella ilkeään sävyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole itse äärimmäisen kohtelias ja kehu johtajaa, kyllä sinulla on kiva takki tänään ja muuta sellaista.

Vierailija
4/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso sinuun päin kun puhut jne.?

Ainakin täällä naapurissa olevassa päiväkodissa just sellainen johtaja, että ei ota mitään kontaktia kehenkään..

naama norsun v******* koko ajan.. Lapsillekaan ei hymyile!

Vierailija
5/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. En tiedä, miten hän kohtelee muita vanhempia, kun en ole asiaa seurannut. Mutta tuota voisi kokeilla, että etsin hänestä hyviä puolia ja sanon sen ääneen. Katsotaan, muuttuuko tilanne siinä.

Vierailija
6/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska antipatiat vanhempia kohtaan heijastuu helposti lapsen kohteluunkin.

Vierailija
7/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää kiusatuksi. Juttele asiasta muiden hoitajien kanssa.