4v vaan nukkuu, välillä herää mut nukahtaa melkein heti lattialle tai missä sattuu olemaan
Aamulla klo 8 käytiin jo viemässä isoveli eskariin, oli todella väsynyt koko matkan ja kiukutteli vaatteiden laitossa tosi kovin. Kun tultiin kotiin niin nukahti eteiseen vaatteet päälle. Otin vaatteet pois ja poika kerkisi olohuoneeseen mennä. Laitoin aamiaista pöydälle, kävin vessassa ja ku tulin takaisin, nukkui jo lattialla. Ihan normaaliin aikaan meni eilen nukkumaan, ei kuumetta tms. Mikä on
Kommentit (31)
Lapsella on tosiaan verensokerit varmaan aivan nollassa, juota sille vaikka väkisin mehua.
Ja vielä kerran: jos lapsi kömpisi omaan sänkyyn, olisi tilanne eri, mutta se, että nukahtaa vaatteet päällä eteiseen EI OLE NORMAALIA!
Täällä on arvailtu mun mielestä ihan tarpeeksi ja jos kerta olet huolissas niin teet niinku neuvotaan ja viet lapsen lääkäriin. Ei kai mahd. ylihuolehtivaksi äidiksi leimaantuminen tai kiireisen henkilökunnan mahd. (luultavasti kuitenkin epätodennäköinen) tiuskinta ole pahempaa kuin se että lapsi olisi oikeasti kohta kriittisessä tilassa? Kyllä mun mielestä lääkäristä on kivempi lähteä sillon ku sanotaan, ettei ole mitään syytä huoleen, kuin että lapsi pitää kiidättää teholle tms vakavaa?
Juoksi vessaan ja söi sen jälkeen. Aivan normaal, iloinen ja pirteä on. Varmaan oli vain univelkaa. En todellakaan ole menossa lapsen kanssa lääkäriin jos tämä nukkuu pitkään. Jos olisi vielä kovin kovin kauan nukkunut sitten olisin vasta huolestunut
saanko nyt kysyä, että miksi teit tämän aloituksen??
Mikset odottanut ja todennut sen, minkä nytkin totesit: lapsi ok.
On käsittämätöntä, että tänne tullaan vaahtoamaan ja sitten kun saa vastauksia ja kommentteja, tyrmätään ne kaikki ja todetaan, että " en todellakaan tee niin tai näin"
Mieti ap kahdesti, ennen kuin alat " huolestua" , jos kuitenkaan sitten omasta mielestäsi mitään syytä huoleen ei olekaan!
Vierailija:
Juoksi vessaan ja söi sen jälkeen. Aivan normaal, iloinen ja pirteä on. Varmaan oli vain univelkaa. En todellakaan ole menossa lapsen kanssa lääkäriin jos tämä nukkuu pitkään. Jos olisi vielä kovin kovin kauan nukkunut sitten olisin vasta huolestunut
No jo on urpo ap!
" jos olisi vielä kovin kauan nukkunut sitten olisin vasta huolestunut"
???????
Mikä tämä aloitus sitten oli? Eli olit huolestunut, mutta et ollutkaan huolestunut?
Älkää hemmetti soikoon kuormittako tätä palstaa joutavanpäiväisillä aloituksilla, jos kerran ei ole syytä!
mies ei antanut tarpeeksi huomiota aamulla/viikonloppuna
mut minä ainakin OLEN aidosti huolissani
Koita nyt hyvä ihminen tajuta et toisella voi oireena olla pelkästään väsymys. Ei kaikilla ole sama kaava! Väsyttää, kusettaa janottaa.
TAJUATKO?! t. 27
Älkää tuoko lapsia päivystykseen jos niitä väsyttää yhtenä aamupäivänä. AP toimi tosi fiksusti.
tilanteessa, niin lapsella voi olla diabeteksen lisäksi kehittymässä esim. aivokalvontulehdus, aivoinfektio, leukemia, joku epilepsiatyyppinen juttu tms. jonka vuoksi ei jaksa olla hereillä ja on ärtyisä. Ei siis kannata jäädä kotiin seuraamaan, vaan heti päivystykseen. Vaikka menisi turhaankin, niin ei haittaa yhtään verrattuna siihen, että lapsella olisi joku vakava tauti.
Pidä nyt turpas kiinni, mulla on suku täys diabeetikkoja (lapsena sairastuneita).