Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

irtisanoutuneille jo tarjottiin muita toita----eivat tohtineetkaan alaa vaihtaa---ihme ammia----silti eivat saa sita korotusta minka peraan uikuttavat

Vierailija
19.11.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää ilmeisesti provoilla huonolla menestyksellä. Ja on lisäksi ----vähän----- tampio----

Vierailija
2/6 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sairaanhoitajat ovat sinulle tehneet?

Luuletko, että potilashuoneista näkee koko totuuden? Luuletko, että hoitajat ihan turhasta nipottivat?

Että teitä Tehy-vastustajia sitten riittää joka sormelle! Alkaa jo pikku hiljaa alan vaihto käydä mielessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi olin todellakin teidän kannalla, toivoin teille kunnon palkankorotuksia. Mutta tässä ajan kuluessa teistä on tullut ilmi erittäin ilkeitä puolia. -ei ap-

Vierailija:

Mitä ihmettä sairaanhoitajat ovat sinulle tehneet?

Luuletko, että potilashuoneista näkee koko totuuden? Luuletko, että hoitajat ihan turhasta nipottivat?

Että teitä Tehy-vastustajia sitten riittää joka sormelle! Alkaa jo pikku hiljaa alan vaihto käydä mielessä!

Vierailija
4/6 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sh:t eivät irtisanoutuneet -> vihaat silti kaikkia.

Miksi irtisanouduttiin -> sitä sopii miettiä. Ratkaisu on kuitenkin ollut monelle aika iso askel ja harvalle VAIN raha on ollut syynä.

Vierailija
5/6 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aluksi olin todellakin teidän kannalla, toivoin teille kunnon palkankorotuksia. Mutta tässä ajan kuluessa teistä on tullut ilmi erittäin ilkeitä puolia. -ei ap-

On mielestäni erittäin loukkaavaa ja ala-arvoista yleistää, että me hoitajat olisimme ilkeitä ja ajattelemattomia ihmiskilvillä uhkaisi. Muistkaa hyvät ihmiset, että kaikki hoitajat eivät ole hyväksyneet tätä työtaistelua! Kaikki eivät ole kirjoittaneet joukkoirtisanoutumistaan! Kun sairaalaan joudutte, muistakaa, että ette voi naamasta nähdä, kuka on ahne ja kuka ei. Toivoisin todella, että saisimme jatkossakin tehdä työmme rauhassa!

t. hoitaja työtaistelun ulkopuolelta

Vierailija
6/6 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sanonut VIHAAVANI hoitajia, arvostus minun silmissäni on laskenut. En kysellyt kuka heistä on irtisanoutunut, joten minulla ei ole ketään mitään vastaan henkilökohtaisesti. Sairaiden ihmisten hyväksikäyttäminen ei ole minusta oikea tapa ajaa asioita.

5

Vierailija:

Kaikki sh:t eivät irtisanoutuneet -> vihaat silti kaikkia.

Miksi irtisanouduttiin -> sitä sopii miettiä. Ratkaisu on kuitenkin ollut monelle aika iso askel ja harvalle VAIN raha on ollut syynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi