Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** TAAPEROENSKAT VIIKOLLA 47 ***

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti on vedellyt nyt 12h unta palloon, eilen nukahti ihme kyllä jo ysiltä. Minä heräsin jo tunti sitten ja nyt odottelen että neiti herää ja lähdetään mun äidille kyläilemään. Tai no, soitin eilen äidille et tuon Idan sinne ja lähden itse uimaan :)

Jenni kyselikin aikaisemmin päälle 1-vuotiaiden yöheräilyistä. Meillä edelleen vaihtelee yöt. Nyt ollaan taas viikon verran nukuttu kuin pienet possut, mutta pari viikkoa vierähti kun Ida heräsi yöllä klo 1-4 ja valvoi 1-3h. Pulina vain kuului ja välillä kitinää ja jos teki sen virheen että viereen haettiin niin siitä ei tullut kyllä yhtään mitään.

Meillä ei ole Ida kai kertaakaan repinyt pinnasängyn reunapehmustetta? En ole ainakaan huomannut, eikä sitä ole tarvinnut yhtään korjailla. Musta tuntuu et se tuo turvallisuuden tunnetta Idalle ja tosiaan jalat ei oo ikuna tulleet väleistä. Tai no kerran Ida oli nukahtanut poikittain pinnikseen ja molemmat jalat roikkui niistä raoista :D

Koskas teidän lapset ovat aloittaneet kiipeilyn? Ida on Emmin tavoin aika harkitsevainen uusissa jutuissa. Nyt tuntuu vähän funtsivan tuota kiipeilyä, mutta ei oikein uskalla. Muutaman kerran on yrittänyt toista jalkaa nostaa sohvalle, mutta heti luovuttanut kun ei onnistu. Ihan hyvä näin!

Minunkin on pitänyt pyytää pukilta mittatilaustyönä Idalle pöytä ja 2 tuolia. En vain ole muistanut. Ihan sieltä Ikea-pajasta minäkin ;) Vaatekomerokin on ollut jo hakusessa 3kk. Yhden ihanuuden jo löysin laulumaalta. Olisi maksanut kahden yöpöydän lisäksi 355e ja yritin tinkiä 350e. Kun en saanut niin sanoin sille ukolle et pidä kaappis ja yöpöytäs ja lähdin meneen :D

Napero, ei me tulla Hämppälinnan treffeille, kun en jaksa kuunnella 1,5 h sitä huutoa matkan ajan ;) Mutta kaippa me treffataan vielä ennen joulua vaikka Ideaparkissa?

Osse, tulossa ollaan perjantaina. Talvirenkaat on vaihdettu ;)

MiaMik ja Ida 1v1kk+++

Vierailija
22/31 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. D päätti tänään et klo 5 on hyvä aika herätä.. Puoli seiskaan yritin saada sitä takas nukkumaan, mut ei onnistunut. D kyl ihan yritti nukkuakin eli makas hiljaa sängyssä, mut ei onnistunut. No sit kun noustiin, niin löyty syykin.. Hirvee jättikakka vaipassa. No nukkuu ainakin päiväkodis kunnon päikyt :S.

D sanoo muuten myös tiitto ja tiittis, mitkä oon tulkinnut kiitti tai kiitos, koska sanoo noi silloin jos saa jotain tai antaa jotain. Mä oon tosi kauan sanonut kiitos/kiitti, kun nostan D' n pois ruokapöydästä/ annan D' lle jotain tai D antaa mulle jotain.

Daddy on kyl ihan D' n bestis. Jos mies on aamulla kotona, kun mun ja D' n pitäis lähtee, niin lähtö on hirveetä huutoa, mut muulloin ei huudeta.. Oon yllättynyt kuinka vähän oon " mustis" tosta. Oon vaan onnellinen, et D ja mies tykkää tehdä yhteisiä juttuja ja on niin " in love" , koska sehän on mulle vaan enemmän aikaa omiin juttuihin (=koulu..) ;). Meillä miehellä kun oli D' n ekan vuoden ajan vähän sivustaseuraajan osa, kun oli niin paljon töis/koulus ja oli paljon juttuja, mihin vaan mä kelpasin D' lle.

Hyvä, et Aleksin ja Ainon allergiat on helpottaneet!

MM: Meillä ei ole ollut reunapehmustetta pitkiin aikoihin, kun D alko tehdä siitä silppua. Ja D' a on kans ihan turha ottaa viereen nukkuun paitsi kipeenä. Ei tod. nuku vaan lakaa möyriä ja kiipeillä meidän päällä.

Mä luulen ,et D ei hirveesti karkailis siitä isompien sängystä, kun se ois kuitenkin meidän makkaris (missä on se rakas daddykin ;) ). D ei halua mennä pimeisiin huoneisiin yksin, joten en usko, et yöllä lähtis yksin hiippaileen (ainakaan talvella).

Mä oon kans ajatellut, et ois ehkä kiva ostaa D' lle joku pöytä ja tuoli, missä vois piirtää ja askarrella tms. (Meillä on ihan tavalliste myrkyttömät puuvärit D' lla. Niis lukee ei alle 3v., mut D ei kyl yksin piirtelekään (koska piirtäis kyllä kaikkialle paitsi paperiin..).)

Hyviä ultrakuulumisisa oli Burdella (+hyvä, et ne sokerit on ok) ja Queenilla! Onnea ja tsemppiä odotuksiin!

Napero: ei toi oo noloa (mä poraan tosi helposti kans). Toivottavasti asiat järjestyy tavalla tai toisella nyt! Meillä on kans isot vaatekaapit D' n tulevas makkaris, mut onneks meil on lisäks vaatehuone (mis onkin mun ja miehen vaatteet) ja siellä isossa kaapissa on lähinnä pyyhkeitä, lakanoita ja jotain D' n isoja vaatteita ym. kamaa mitä ei usein tarvi.

Nyt koulujuttujen pariin (evvk..)

Jenni ja D päiväkodissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on hyvä aika piiahtaa täällä, kun me on oltu oikein mega-aktiivisia tänään ;)

Piirtelystä; mä oon kans kaipaillut myrkyttömiä liituja, tarttis varmaan kaivella jostain opiskeluajan mapeista muistiinpanoja, mulla on sellanen tunne että muinoin LTO-koulutuksessa olis kuviksen kurssilla näistä ollut jotain juttua... Aino ei pääsääntöisesti vielä tajua edes, että kynästä vois tulla jäki ;) Isänpäiväkorttiin koitin saada jotain viirua Ainon tekemään, ja joskus jonnekin muuallekin, mutta kuten Emmi, niin Ainokin mieluiten syö tai hakkaa pöytää tms kynällä :D

Hyvä ettei " kaikki" muutkaan vielä kovin kiipeile ;) Meillä ei oo edes porttia vielä portaissa alakerrassa, kun ei Aino oo tajunnut vielä portaisiin edes yrittää :) Tosin kerran saalistin neidin seisomasta alimmalta askelmalta, kun jossain n. kolmannella askelmalla oli omat sukat ja ne oli sit pakko saada ;) Aino ei varmaan itsekään tiennyt, miten oli sinne joutunut :))

Ja hyvä on kun ei kiipeile, kun peruuttamalla alastulo on vielä täyttä utopiaa myös! Tosin eipä Aino esim. meidän sängyltä oikeastaan alas yritäkään millään muullakaan tyylillä, palvelua pitää saada ;)

Tänään tosiaan käytiin Ainon kans aamulla työkkärissä (aika klo 9) ja neiti-touhuli olisi sitten just tänä aamuna nukkua posottanut vaikka kuinka pitkään :/ Eivät pakottaneet mua töihin ja uskoivat että osaan hakea töitä ihan mainiosti (jos vaan haluan) ;)

Välissä ehdittiin vähän ulkoillakin ja sitten käytiin esittelemässä Ainon hampaita :) Oli kyllä onneton h-hoitaja (tai mikä suuhygienisti olikaan), hyvä kun sai sanaa suustansa! Hampaitten kattomisenkin suhteen meni niin, että mä käytännössä ehdotin, josko hän niitä kattois... No, Ainoa ei onneksi haitannut, vaikka täti tunki sormet hänen suuhun :)

Kotiin kun tultiin syömään, Aino yhtäkkiä hiffasi taaperokärrynsä olkkarissa, ja innostui ihan yllättäen kävelemään sen kanssa!!! Siis ennen ei neiti ole suostunut jalkojaan liikuttamaan, ihan ehkä viikon sisällä joskus pari askelta kärryn kanssa, mutta nyt yht' äkkiä päättikin vedellä jotain 5 m. matkaa ees taas, ja kun tuli este vastaan, huudettiin vaan äiti kääntämään kärry ja taas kone käyntiin uudestaan :DD Ihana! Mä veikkasin jo varmaan joskus elokuussa, että kyllä tuo neiti jouluun mennessä jollain tyylillä kävelee, mutta viime aikoina alkoi jo epäilyttää, kun ei tosiaan esim. talutettuna juuri koskaan liikuta jalkojaan ;) Mut ehkä peli ei ookaan ihan menetetty! Otin varmuudeksi vähän videotakin Ainon kärryttelystä, jos neiti ei uskallakaan illalla enää iskälle näyttää taitojaan :)

Eilen illalla Aino alkoi harjoitella myös seisomista ilman tukea, mutta neiti tekikin sen " salaa" :DD Aino oli yksinään olkkarissa ja me miehen kanssa nurkan takana keittiössä, kun mies kurkkasi ja käski mutkin katsomaan ;) Välillä mentiin kyykkyyn ja taas noustiin ylös jne :)

Puhumisesta; Ainolla on muutamia sanoja, joilla on ihan selkeä merkitys (äiti/ ä-ti, ih-kä (iskä), krrrrrja (kirja)) mutta nyt on viime aikoina tullut paljon tavuja, joita yhdistelee sillain, että ne " kuullostaa sanoilta" vaikka ei varsinaisesti tarkoita niillä mitään. Viimepäivien " hitti" on ollut " täh-ti" tai " tä-ti" , mutta mitään tiettyä merkitystä tällä ei kyllä taida olla.

Yöelämästä muuten, meilläkin oli taas viime yö levottomampi kuin aikoihin, ekan kerran kävin silittelemässä ja tutittelemassa jo ennen kun ite menin nukkumaan, ja yön aikana varmaan 5 kertaa ainakin, ja kuudelta neiti päätti haluta maitoa, jonka jälkeen vielä päätti ennen seiskaa varmaan pari kertaa jotain vinkua ja muuten vaan touhotti unissaan niin, etten mä enää saanut nukkua... Nyt mä kyllä voisin alkaa jo kouluttaa tota neitiä, että maitoa ei enää yöllä tarjoilla. Jos vaikka hiljalleen vähentäis tarjoiltavaa määrää, niin tulis silleen lempeesti sitten lopetettua toi yöllinen tarjoilu ;) Herääminen sinänsä ei haittaa mua, kun kautta aikojen mä oon käynyt aina vessassakin kerran tai pari yössä ;)

No joo, ei mulla kai enää mitään järkevää ollut, vai oliko alunperinkään... Tänään mennään taas johonkin kaupungin rakentaja-tilaisuuteen tontin saaneille ja mummi ja fafa tulee Ainon kaveriksi siksi aikaa.

t. Ope ja Aino 1 v 1kk ihan pihalla

Vierailija
24/31 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana pitää hehkuttaa että meidän neiti sanoi ensimmäisen yhdyssanansa toissapäivänä! Isin tyttö taitaa olla kun sanoo lentokone=D Tai siis, sehän kuulostaa suunnilleen tentoounne mutta tunnistettava sana ihan on;)

Muuten tuosta puhumisesta, täällä kasvaa sanavarasto huimaa vauhtia ja ihan ymmärrettävää puhetta on jo, vaikka useamman sanan lauseita tulee ainoastaan vahingossa leikin tiimellyksessä=) Mutta ehtiihän sitä.

Meillä jäi influenssarokotus ottamatta ja vähän harmittaa, me kun ei nyt päästä katsomaan vauvaa sen takia. Lääkäri oli varoitellut tuoreita vanhempia että koska influenssaa on liikkeellä, pitää nuo pienemmät vieraat varsinkin pitää vähän etäällä jonkun aikaa. Toivottavasti pian päästään kuitenkin, kyllä sen vielä muistaa miten nopeasti se vaavi alkoi kasvamaan...kuvasta päätellen ainakin on ihana pieni nykerönenu<3!

Meillähän A nukkuu mun kanssa nykyään sängyssä. Muistaakseni toukokuussa siirrettiin lastensänkyyn kun huomasi niin selvästi ettei neiti viihdy enää pinniksessä, hyvin meni alkuun mutta nyt ollaan pari kuukautta nukuttu vierekkäin, isi on häädetty sohvalle. On ollut helpompaa niin, alkuun tää järjestely oli vain siksi että Allu oli kipeänä, mutta sitten huomattiin että A huomaa jos en oo vieressä ja huutaa sitten ihan 10 minuutin välein, mä olin ihan poikki kun sai jatkuvasti ravata rauhoittelemassa, niin palattiin tähän. Eiköhän tuo jossain vaiheessa siirry takaisin, muttei mitään kiirettä.

Kiva Burde, että ultrakuulumiset oli hyviä=)

Jäi vähän omanapaiseksi...täytyy hyökätä koulutehtävien kimppuun. Tulin just tulevalta työpaikalta, A on tarhassa ja isukki töissä joten mulla on viiteen tässä rauhallista aikaa....

Queenille vielä jaksamista pahoinvoinnin kanssa!

Ja jaksamista myös kaikille muillekin jotka sitä tarvii=)

-Ankka & Alisa tarhailemassa-

Vierailija
25/31 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkpink]Queen: Hienoa, että ultrassa oli kaikki hyvin! Ja tsemppiä pahoinvointiin... toivottavasti se helpottaa pian. Mulla sen pahimman pahoinvointi-vaiheen jälkeen se palas vielä pari kertaa. Viimesin oli ihan hiljattain, mut hengissä ollaan. ;)

Q: Kiitos kysymästä.. Vointi on sinänsä parempi, että supisteluja ei tuu yhtään niin usein ku ennen, eikä sitä paineen tunnetta. Harjotussuppareita on kyllä, mut ne ny on ihan nou panik-juttuja. =) Ainoo mikä tällä hetkellä on vähän riesana, on väsymys. Aamulla ei MILLÄÄN jaksais nousta... ihan niinku sillon alkuraskaudessa. Ja pitäis vielä jaksaa pakata tavaroita jne... =)

Napero: Toivottavasti siitä keskustelusta saat apua sun tilanteeseen sen kollegan kanssa. Ja hei... ei se silti sitä tarkota, ettetkö vois hakee sinne toiseen paikkaan, vaikka saisittekin vähän välejä paikattua. Kysyt vaikka joltain muulta, että miten sinne voi hakee!! =) Tsemppiä!

MM: Heidi on kiipeilly ties kuin kauan... En ees muista koska se alotti. Se kiipeilee hoidossakin aika vaarallisiin paikkoihin kuulemma. =) Mikähän lie vuoristokiipeilijä siitä vielä tulee?! :D

Jenni: Mulla on samanlaiset fiilikset ton mustasukkasuus jutun suhteen ku sullaki. Musta on vaan ihanaa jos/kun isänsä on Heidille ja tärkee. Eikä mua oo haitannu yhtään, että Heidi oppi ajat sitten sanomaan iskä, mutta ei vieläkään sano äiti. =) Mä kummiski tiiän, että oon kans tärkee Heidille, ni ei sit oo tarvetta olla mustis.. =)

Ankka: Mekään ei otettu sitä rokotetta. Sit ku tajusin, että otettaiski se ni oli enää kaks päivää aikaa ottaa se ja Heidillä oli sillon lämpöö. No ei sit uskallettu... Jälkeen päin " selvis" , et se oli hampaista se lämpö, mut eipä sitä sillon tienny. Nyt vaan täytyy toivoo, ettei Heidi saa mitään tautia!

MeidänNavat: Heidi on saattanu saada joku sienijutut pimpsaansa hoitokaveriltaan.. =/ Pitää ny kattoo, että pitääkö viedä lääkäriin ja hakee siihen kuuri, mut toivottavasti se ei oo tarttunu!!!

Mun verensokerijutuista vielä sen verran, että vaikka sainki " vapautukset" äippäpolikäynnistä, ni kyllä mun pitää silti pitää tiukkaa linjaa syömisten kanssa. =( Esim. joulutortut on ihan totaalisen NOU NOU. =/ Ihan kurjaa, kun on joulu ja jouluherkut vasta edessä päin ja mitään niitä ei voi syödä. Laskettuaikakin on niin paljon joulun jälkeen, että ei oo toivoo, että sit vois joulujuttuja syödä. =) Mä kyl toisaalta vähän pelkään, että alanko sit mässäilee ku Viltsu on syntyny, mut tuskin... TOIVOTTAVASTI! =)

Jaahas... Pitää alkaa hommiin. Puolen tunnin päästä pitäis tulla asiakas yksilökeskusteluun ja tarttis vähän alkaa valmistautuu.. =)

Burde, heidi tänään tasan 1v2kk & viltsu 20+4

Vierailija
26/31 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Eipä mulla mitään erikoista " asiaa" ole, mutta nostetaas nyt vähän meidän pinoa.

Ai niin, Queenia ja Burdea piti onnitella hienoista ultranäkymistä.

Queenille vielä tännekin puolelle kovasti jaksamisia pahoinvointiin!

Reunapehmusteista; Aleksilla reunapehmusteet vielä on, tosin ne on välillä ihan kuinka sattuu kun herra alkaa oikein riehumaan sängyssään..

Maitoaltistus loppui eilen, se kesti siis viikon. Alku näytti hyvin lupaavalta, 4vrk:een ei ollut oikeastaan mitään oireita, ja yötkin sujui ok. Mutta sitten 3 viimeistä yötä on olleet aika katastrofaalisia....tunnin välein heräilyä ja itkua.. Joten ehkäpä maito ei ihan vielä täysin käykään. Soitin allergiaosaston hoitajalle, joka ohjeisti olemaan nyt muutaman päivän maidotta (vain erityiskorviketta) ja sitten uudemman kerran kokeilla hapanmaitotuotteita. Näin yritetään selvittää että oliko huonot yöt maidosta vai jostain muusta johtuvaa.

Nyt taidan itsekin mennä maate, jos sattuu ettei yöllä taas suuremmin nukuta..

Viipero & Aleksi 1v

Vierailija
27/31 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osaakin olla masentava keli, aurinko taisi unohtaa vallan nousta tänä aamuna, täällä ainakin on harmaat ja pimeetä ja koko ajan sataa.... Eipä menty puistoon tänä aamuna, ei tuo keli kauheesti siihen houkuttanut!

Viipero, kiva kun kävit! Noista levottomista öistä ei kyllä koskaan tiedä mistä johtuvat... Tai meillä ainakin on niin. Viime yönä Aino nukkui oikein nätisti, mutta koko alkuviikko oli taas sellasta 5-10 kertaa tutin laittoa yms/ yö... Tosin tänä aamuna Aino heräsi selvästi " kesken unien" jo seiskalta, kun taas vaihteeksi oli nenä ihan tukossa, vissiin kahdeksas nuha tänä syksynä taas tulossa...

Vielä pitää hehkuttaa vähän meidän pikku-taaperoa, joka on nyt innostunut kärryttelemään ihan tosissaan taaperokärrynsä kanssa :) Taapertaa ihan innoissaan ees taas olkkarista eteiseen ja takas, kunhan vaan käy päässä kääntämässä kärryn (ja tytön) ;))

Pitää varmaan iltapäivällä lähtee vaikka jonnekin shoppailemaan, ettei ihan mökkihöperöidytä, kun mieskin on töiden jälkeen pikkujouluilemassa ja me ollaan Ainon kans koko ilta sit kahdestaan (eikä olla totuttu moiseen) ;)

Eipä mullakaan siis ollu mitään asiaa, kunhan ihmettelen mihin kaikki enskat on näin harmaana perjantaina kadonneet :)

t. Ope ja Aino zzzzzz...

Vierailija
28/31 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan!

Viimeistä sairaslomapäivää viedään ja kai tässä joku tauti on edelleen, kun päätin sitten sen kunniaksi siivota ;o) Mutta oikeesti tauti on siis talttunut pientä nuhaa lukuunottamatta. Pian täytyy lähtee Emmin hoitopaikkaan, kun meillä on eka kasvatuskeskustelu. Ite on tullut eräskin perhevartti pidettyä koulussa, mutta kyllä nyt vähän jännittää. Mä kun oon taas niin itkuherkällä päälläkin, että varmaan alan parkumaan sielläkin. Toissailtana kun kävin katsomassa, että Emmi nukkuu rauhassa, niin itku tuli, kun tyttö niin sievästi tuhisi sängyssään peppu pystyssä. Ja tänä aamuna alkoi kyyneleet virrata, kun katsoin aamutelkkaa ja siinä aloitettiin se hyvä joulumieli keräys vähävaraisille perheille. Siin mä sohvalla tihrustin itkua, kun toimittaja ja joku martta kävi kaupassa ostamassa jouluruoka-aineita. Siis voi tsiisus mua! :O No tän aamun herkkyyteen oli varmaan syynä Emmin aamun aloitus viideltä, jonka jälkeen ei nukuttanutkaan. Kandi kertoi kerran että saattaa moiseen aikaan laittaa pesukoneen päälle ja Noelin ihmettelemään sitä ja itse saa istua kylppärin lämpöisellä lattialla puolihorroksessa. Kävi mielessä... ;o)

Naperolle haleja ja voimia työkaverin suhteen! Voi, kun saisit kivemman paikan! Tiedän millaista on olla työpaikassa missä on huono henki. Blääh! =(

Ainokin kärryilee sisällä. =) Niin Emmikin. Ja voi mikä huuto tulee, jos ei heti mene kääntämään neitiä ja kärryä, kun seinä tai muu este on tullut eteen. Onpa tuo joskus saanut kärrynsä käännettyä itsekin, mutta tapansa mukaan tykkää juoksuttaa vanhempia... =)

Jaa-has, nyt tarttee lähtee vaihtaan jotkut säänkestävät vaatteet päälle ja lähteä Emmin luo. Vein aamulla neidin rattailla hoitoon, josko saisin sen kotimatkalla vaikka nukkumaan hetken, niin olis sitten rauhallisempi ilta. Tai jospa se olis nyt nukkunut kunnon unet hoidossa... Niin varmaan! =D (Eilen oli taas nukkunut vartin)

Mukavaa viikonloppua kaikille! Nythän jo sääkin " pakottaa" sytyttämään kynttilät ja lämmittämään glögiä... =)

-Amy ja Emmi 1v1kk

Vierailija
29/31 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkmagenta]Vuodatusta Heidin puolesta: Meillä on täällä edelleen hiljaiseloa, kun toi tirppa on kipeenä edelleen. Se on ihan ressukka-rassukka, kun on niin voimaton. Ei se jaksa edes seisoa, vaan huojuu sen minkä jaksaa. Tänään se ei oo ees jaksanu huojua. Se vaan pötköttelee joko sylissä tai meidän patjoilla. Sulonen ku mikä!

Täytyy maanantaina viedä lääkäriin jos ei ala olo kohenee, kun ei tuo tirppa oo oikeen syönykään mitään. Oikeestaan ainoo mikä on maistunu vähän on rusinat. Kaikkee oon kokeillu ja kyllä se jotain aina saattaa maistaakin. Pitää ny seurailla, ettei menis ton syömättömyydenki takii huonompaan.

Nyt ei oo kuumetta, ehkä vähän lämpöö, mutta koko yön neiti oli ihan tulikuuma. =/ Ei se nykään aamulla jaksanu olla hereillä ku ehkä puoli tuntii.. Ressukka! <3 Äiskän muru...

Mun napaan ei kuulu uutta. Mies eilen pitkästä aikaa kokeili Viltsun liikkeitä ja yllätty kun ne oli voimistunu niin paljon viime kerrasta. =) Hyvä Viltsu! =)

Noh... Se meidän navoista...

Amy: Kiva kuulla, että joku muukin on herkkiksenä. Mulla kyllä laittaa varmaan vähän extraa tää raskaus, mut olisin mä normaalia herkkiksempi ilman sitäkin. =) Mä oon kyl ihan tyytyväinen, että tunteita löytyy, kun töissä saa tehdä ihmisten kaa paljon töitä sen eteen, että oppisivat tuntemaan ja sit vielä tunnistamaan niitä tunteita. =)

NapNap: Koskas me saatais joku hääkuva ihasteltavaks???? ;)

Ja tosta tulikin mieleen, että ANKKA: millasen hääpuvun sä oot ostanu? =)

Jaahas.. Neiti siis nukkuu tossa vieressä patjoilla. Voi kuinka toinen voikin olla niin sulonen. Melkeen itku tulee kun kattelee... ja kun vielä käy niin sääliks rassukkaa kun on niin pipi. Taidan mennä pakkaamaan pari laatikollista astioita, kun ei siihen muuttoon oo enää ku TASAN viikko! Apua.

Burde, kipee heidi (1v2kk) ja Vilhami 20+6

Vierailija
30/31 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on=)?

Amy & Burde, täällä yksi herkkis lisää joukkoon=) Taitaa olla lähestyvä joulu (mä en pysty esim laulamaan joululauluja ilman kyyneleitä, kun ne vaan on NIIN ihania..) ja kaikki tapahtunut mikä herkistää? Mulla kun ei ole mitään järkevää syytä niin selitetään noin=)

Burden Heidille pikaista paranemista<3 Meillä on myös sairasteltu, A on nyt yskinyt ja huutanut pari yötä. Ja mulla on tänään lähtö taas kouluun=( A on siis ensi viikon isin ja mummin & papan kanssa eikä äiti ole edes pientä hoitamassa:' ( Joskus tuntuu ihan ylirankoilta nää koulujaksot...

Eipä mulla sitten mitään kummempaa...ai niin Burde, se on tämmönen:http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/Edest-1.jpg?t=11959…

Ja takaa... http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/Takaa.jpg?t=1195980…

Tietenkään mä en edes aikonut ostaa pukua vielä, kunhan muuten vaan fiilistelin, mutta tuo kolahti niin täysin kertaheitolla että se oli menoa sitten=)

-Ankka & Alisa-

Vierailija
31/31 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankalle jaksuja työviikkoon! Ihan varmasti on rankkaa olla erossa omasta lapsesta :/ Hieno hääpuku sulla, vähän samantyylinen kuin mulla oli kesällä!

Flunssaisille Allulle ja Heidille pikaista paranemista!

Open Aino on hoksannut kuinka taaperokärry kulkee, siitä se lähtee :)

Meillä on sellainen lykättävä " rollaattori" , joka on ihan hitti vieläkin; Aleksi jaksaa ravata sen kanssa ympäri kämppää niin että eteen jäävät lelut ja muut tavarat vain sinkoilee alta pois. Kun seinä tulee vastaan se oikein riuhtaisee kärryn taas haluamaansa suuntaan. Siinä rytinässä ei meinaa oikein omia ajatuksiaankaan kuulla :)

Aleksilla on taas joku ihme vaihe. Se on nimittäin nyt kahtena yönä peräkkäin valvonut 2,5 tuntia.. Yhtäkkiä vaan nousee seisomaan ja haluaa viereen, mutta ei sitten kuitenkaan nuku, istuksii ja pyörii vaan. Masu ei ole kipeä, mutta on vaan niin virkeä ettei uni tule :/ Onneksi ei tarvi aamulla nousta aikaisin, ei tulisi mitään.

Eipä meillä ihmeempiä, hauskat viikonlopun jatkot!

Viipero & Aleksi 1v