Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lesboilla joku " pukeutumiskaava" siis mistä tunnistavat toisensa?

Vierailija
18.11.2007 |

Joskus olen kuullut puhuttavan violetista väristä, mutta pitääkö paikkaansa..?

Kattelin tuolta lepakkolaakson sivuiltakin mutta en saanut selvyyttä asiaan.

Mut onko joku " juttu" millä viestittävät itsestään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko toinen aina naisellinen??

No Tempakka ja Aliisa on kyllä molemmat naisellisia, eikös..? Mutta entäs kaksi miesmäistä?

Vierailija
2/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on lesbo! Se osti just violetin paidan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ikinä tiennyt, että violetti on koodiväri. Mutta ainakin tuntemani lepakot ovat epänaisellisia, lyhyttukkaisia, miesvartaloisia....

Vierailija
4/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun useinhan just nämä miesmäiset kulkevat naisellisen kanssa...?

Vierailija
5/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutarkkoja ulkonäöstään, sisustuksestaan ja terveydestään. Nämä kyseiset ihmiset ovat myös varsin itsekeskeisiä ja työssään melkoisia perfektionisteja. Kavereina luotettavia ja empaattisia ihmisiä.

Vierailija
6/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatskoja, lävistyksiä, tasapaksu vartalo (usein kuitenkin isot rinnat, joita yritetään peitellä), viikset, matala ääni...

Vierailija
7/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko punainen väri hiuksissa sitten joku koodi?

Vierailija
8/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä ole tulleet muut naiset iskemään. (Hmm, eivät kyllä sen puoleen miehetkään... :/ Tässäkö sitten selvisi syy? ;D )

Vierailija
9/14 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin useimmat tuntemani ja näkemäni lesbot voi jakaa muutamaan ryhmään.

a) Miesmäiset naiset; harteikkaita, todella rempseitä, puheliaita ja hauskoja, ei meikkiä eikä naisellisia vaatteita, laaja ystäväpiiri. Yrittävät peittää heikkouttaan ja itkevät vain harvoin. Usein myös vaikeuksia sitoutua pidempään ja lapsien hankkiminen ei kuulu tulevaisuudensuunnitelmiin.

b) Tarkat ja siistit äitityypit, joilla on hoivavietti. Ottavat vierelleen tuollaisen miesmäisen naisen, jota " passaavat" . Selvästi naisellisia eikä heitä " erota heteroista" ts. lesbous ei pistä yhtään silmään. Käyttävät kuitenkin meikkiä vain vähän jos ollenkaan ja pukeutuminen on farkkulinjaa.

c) Taiteelliset, hankalat tyypit. (taiteelliset heterot on kyllä yleensä ihan yhtä vaikeita...) Vaikea asettautua paikoilleen, vaikea tyytyä mihinkään. Melko naisellisia.

Tiivistys; Lesbopiireissä vain todella harvat meikkaavat paljon, käyttävät hametta tai ovat blondeja. Useimmat ovat tummia, lyhythiuksisia, pari kiloa ylipainoisia... Useimmat ihmisinä avoimempia ja puheliaampia kuin heterot :-)

Itse olen hetero, mutta monet lesbopippalot on läpi käyty eikä todellakaan valittamista ole. Hauskaa on ollut.

Vierailija
10/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmee rasvanen lyhyt letti, nahkatakki päällä buutsit jalassa ja rekkamiehen habitus :D Sanalla sanoen suurin osa todella epänaisellista sakkia......

Vierailija
11/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän on tämän syksyn muotiväri, joten nyt tänä syksynä ja talvena ei ainakaan sen perusteella voi mitään päätellä. Itsellänikin on juuri nyt violettia päällä, ja muutenkin tykkään violetista.

Vierailija
12/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos on vetäisty jenkkihuivi päähän ja sidottu takaa kiinni?

Vierailija
13/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla violettia jatkuvasti päällä jossain muodossa

Vierailija
14/14 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yhteen aikaan aina sellainen huivi (tosin Jackpottia) päässä, niskasta kiinni solmulla. Onkohan sekin tulkittu joksikin koodiksi???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi