Lue keskustelun säännöt.
Harmittaa Suvin puolesta!
18.11.2007 |
Minä tykkäsin katsella kun se laittoi itseään ja oli söpö.. Olen esteetikko:)
Kommentit (4)
Jotenkin söpö höppänä. Kaikessa blondimaisuudessaan silti suosikkini. Ihan väärin että joutui lähtemään :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onneks loppuu koko paska ihan pian!
Kivempi sitä oli katsoa kuin hompsuista Kadia tai Riittaa, saati niitä jo aiemmin pudonneita. Se oli suloinen tyttö.
höpöhöpö... rasittava kirkuja, jonka viihdearvo nolla! onneks lähti taas yks selän takana puhuva mielistelijä