Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea työkaveri

Vierailija
18.11.2007 |

Mulla on äärimmäisen vaikea työkaveri. Hän valehtelee, varastaa, pihtaa tietoa, juoruaa perättömiä selän takana jne.

Yrityksen johto on myös tietoinen näistä tekosista, mutta johdon mielestä tämä henkilö tekee niin hyvää työtä, että näitä " pikku" vikoja katsotaan läpi sormien.

Mielestäni tämä henkilö kuitenkin aiheuttaa puheillaan ja teoillaan paljon hallaa firmalle ja työntekijöille -hän pyörittää heikot ihmiset verkkoonsa ja nämä sitten oireilevat pahaa oloaan monilla eri tavoilla.

Olisiko mitään vinkkejä, miten tuollaista tilannetta voisi lähteä purkamaan? Yrityksessä ei ole luottamusmiestä ja tämä ongelmatapaus on yrityksen työsuojeluvaltuutettu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kaikkien pitää antaa johdolle niin vahva viesti siitä, että hän on tuollainen. Johdon tehtävä on ottaa asia esille, hankkia työnohjaaja tai jotain. Sinä itse et voi lähteä asiaa purkamaan.

Vierailija
2/2 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puran sitä johdon kautta. Tee näkyväksi vaikeita tilanteita. Kun hän pimittää tietoa, vähättelee, mitätöi yms. selvitän, mitä oikeastaan siinä tilanteessa tapahtui. Olen kirjannut näitä asioita listan ja nyt toimittanut johdolle. Olen pyrkinyt esittämään kuinka systemaattinen hän on toimissaan. Ja lisäksi kuinka hän vaikeuttaa tietoisesti toisten työskentelyä tai jopa tekee tilanteista/työskentelyilmapiiristä mahdotonta. Nyt asia etenee ja olen saanut vahvistusta ajatuksilleni, etten olekaan hullu, enkä kuvittele, kun hänen toimiaan tarkastelee pitkällä aikavälillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi