Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIISURI LEIKATTU, TIKIT POISTETTU, IMUSOLMUKE! APUA

Vierailija
18.11.2007 |

Siis multa leikattiin puoltoista viikkoa sitten viisuri veke, tikit otettiin pois tämän viikon lopulla. Kaikki pitäis olla kunnossa, antibiootit syöty ja lopetettu jo ennen tikkien poistoa. Naama ei ole turvoksissa. Kaulassa kuitenkin rauhanen (" flunssarauhanen" ) on aristava poistopuolella, ja myös hieman turvonnut. Pään kääntäminen tuntuu kaulassa. Ei mitään varsinaisia kipuja, hetkittäin viiltää ja tuntuu epämiellyttävältä ja oudolta. Onko tämä normaalia??? Huolestuttaa, kun toi lakko on kuitenkin käsillä enkä todellakaan halua että leukaluu tulehtuu....:(

ja oon kyllä hoitsujen korotuksen kannalla:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan julkisella puolella kävin, ja toi kirurgi ottaa mun mielestä vastaan vain jonotuksella (ainut koko kaupungissa joka tekee noita leikkauspoistoja, puol vuotta piti odottaa että pääsin). Ihmettelin kun tikit poistanut tavis hampulääkäri ei tunnustellut kaulaa eikä kasvoja ollenkaan. Edellisellä kerralla näin tehtiin tikkien poiston yhteydessä. Huolestuttaa:( yritin kyllä saada lisää antibiottia mutta tarkastuksen tehnyt ei pitänyt tarpeellisena.

Vierailija
2/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sinne ja kysy että voisko sitä joku kattoo... kuulostaa kuitenkin pahalta jos alkaakin tulehtua. söitkö minkälaisen kuurin siihen hampaaseen? mulle määrättiin tosi voimakkaat antibiotit kun rupes tulehtuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tabua vuorokaudessa, 20 tabua yhteensä, lisäksi Roxithromyzin Sandos 150 mg x 2 /vrk, yhteensä 15 tabua. Voi helvetti että mua nyt stressaa. Ja jankkasin vielä sille lääkärille että jos kuitenkin laittais sitä antibiottia mut ei, " turhaa se on, niin siististi parantunut" . Voiko tulehdus jotenkin muhia tuolla leukaluussa, ilman että mulle tulee mitään kuumetta tässä lähiaikoina tms? Pelkään että saan vaan jonkun verenmyrkytyksen ja sitten onkin jo liian myöhäistä.....Voi pee sentään.

Vierailija
4/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ainakin häiritsis, mutta se on hyvä jos ei ole kuumetta noussu!

Vierailija
5/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulla leikattiin viisurit ja tulehtu pahasti niin ettei vahvat särkylääkkeetkään tehonneet ja tosiaan justa imusolmukkeet kipeenä ja joutu tosiaan ihan tiputukseen muutamaksi päiväksi.

Kannattaa mennä tosiaan juu näytille ennen ko pääse pahaksi josko siellä joku bakteeri muhii...

Vierailija
6/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tota tarkotan että en tod. halua mihinkään tiputukseen joutua! Ihan kamala ajatuskin. Ihmettelen ettei niitä antibiotteja varmuuden vuoksi voitu kirjoittaa enemmän. Nyt tulee taas uusi käyntimaksu jos lähen näytille, ja rahaa on palanut näiden poistojen vuoksi tänä syksynä jo parisataa euroa lääkkeiden ja käyntimaksujen muodossa. Tosi iso raha meikäläiselle. Pakko kai tässä on huomenna soittaa, pelottaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän