Onko muita, jotka ei vaihda verhoja? Mä vihaan sitä hommaa yli kaiken ja näin meillä on
Kommentit (7)
ja kerran vuodessa pesen ne. Vaihtanut olen lähinnä, kun on muutettu eikä enää ole sopinut uuteen kämppään.
Ei ole vaihtamisen vaikeudesta kiinni pikemminkin siitä, että en ole kovin innostunut kodintekstiilien ostaja tai sisustaja.
Ei lapsuudenkodissakaan verhoja vaihdeltu.
Toisekseen ovat ihanat! En käsitä jatkuvaa huonolaatuisten verhojen ostoa ja jatkuvaa vaihtelua. Mieluummin kerralla laadukasta.
on sisustukseen sopivat verhot, enkä tosiaan vaihda niitä ennen kuin vahdan muunkin sisustuksen. Kamalinta olisi vaihtaa esim. nyt " jouluverhot" (en voi ymmärtää, yöks). Tai keväällä keltaiset ja kesällä vaaleanvihrät/siniset ja syksyllä ruskaa jne. Huh huh.
Itse vaihdan jouluksi verhot keittiöön ja olohuoneeseen, muihin huoneisiin en. Kesällä suosin kevyitä verhoja, talveksi vaihdan lämpimämmän sävyiset ja paksummat verhot.
Onhan niiden silittäminen ja ripustaminen rasittavaa, mutta lopputulos on sitten aina mieluinen piristys. Pienellä vaivalla uutta ilmettä kotiin.
Meillä ei myöskään vaihdeta verhoja vuodenaikojen mukaan. Verhot pesetetään kerran kaksi vuodessa ja kyllä ne sen kerran ripustaa.
Mielestäni verhot ovat myöskin sen verran kalliita, että ostan kerralla yhdet mieleiset. Yleensä verhot siis menee meillä vaihtoon asuntoa vaihdettaessa. Meillä ainakin olohuoneen kahteen ikkunaan menee jo kangastakin nopeasti laskien ainakin 15 metriä ja tämä siis vielä ilman vuorikankaita. Vaikka siis ostaisi jotain halpaa puuvillaprinttiä, niin kankaisiin menisi helposti 150 euroa. Missä te säilytätte näitä eri verhoja?
Mä olen vasta täällä av:lla oppinut, että jengi vaihtaa jouluksi ja pääsiäiseksi verhoja.
ainakaan jouluksi.