Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia oireita, jos on kissalle allerginen?

18.11.2007 |

Olemme ottaneet kissan kotiimme ja nyt on herännyt pieni epäilys, että tyttömme olisikin vähän allerginen kissalle. Joskus kasvoihin tulee punoitusta, kun on pitänyt kissaa sylissä (huulen yläpuolelle yleensä) ja silmät vähän vetistävät. Minkälaisia oireita teidän lapsillanne kissasta tulee, siis lapsille joilla on todettu kissa-allergia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kissalle allerginen. Jos olen tekemisissä kissan kanssa, niin oireena on juuri nuo silmien hirvittävä kutina ja vetistäminen. Sympatiani teille, jos edessä on kisusta luopuminen.

Vierailija
2/2 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsellakin tullut viime aikoina oireita kissasta. Kylla tuo silmien vuotaminen ja turpoaminen on tosi yleinen elainallergian oire. Miehella se on se ainoa, tytolla koko naama turposi viimeksi pienelaintilalla (jonka takia olemme allergiatestien keskella hanen kanssaan). Itsella tulee hengenahdistusta, vanha astmaatikko kun olen. Musta tuo ylahuulen turpoaminen on oikeastaan huolestuttavampi oire kuin silmien vuotaminen, ainakin meilla sita piti laakari tytolla erityisen pahana, viittaa kai vahan anafylaksin mahdollisuuteen tai jotain (anafylaksissahan turpoavat kai hengitystiet, ihan hengenvaarallisesti). Eli kylla ma teina menisin testeihin, ja aika todennakoiseltahan tuo kissa-allergia tuntuisi jos teilla kerran sellainen on, ikava kylla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla