Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti minulle ei järjestetä mitään hautajaisia...

Vierailija
18.11.2007 |

Ettei kenenkään tarvitse stressata pukeutumisesta. Minusta olisi oleellisinta muistaa vainajaa, ei pähkäillä sukkahousujen väriä tai hameen pituutta.

Minulle olisi ihan sama vaikka hautajaisiini tulevat vieraat olisivat pukeutuneet riemunkirjaviin vaatteisiin. Minulle merkkaa enemmän se, mitä heillä on sydämessään.

Toivottavasti läheiseni ymmärtävät tämän myös.

Helpommalla pääsisi, kun ei pitäisi mitään monttubileitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinun hautajaisissasi pukeudutaan värikkäisiin vaatteisiin. Uskoisin, että toivettasi noudatettaisiin.

Tummiin pukeudutaan yleensä siksi, että se on yhtenäinen tapa. Ja jos tälläinen tapa on, niin sitä yleensä noudatetaan. Siksi lapsillakin pitää olla tummat vaatteet, ettei se yksi vaaleanpunainen mekko erotu massasta kuin huutomerkki. Sitä paitsi, se on myös tapa opettaa lapsille yleisiä käytäntöjä.

Vierailija
2/5 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemasta tehdään yhä enemmän mörköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa hautajaisissa juodaan viinaa, kuunnellaan iloista musiikkia ja muistellaan vainajaa.

Meidän kulttuuriin nyt sattuu kuulumaan tämä mustiin pukeutuminen ja kahvin juonti.

Vierailija
4/5 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan tätä kulttuurimuutosta ajan takaa ajatuksissani.

On niin typerää, että etiketin orjallisuus himmentää sen juhlan varsinaisen tarkoituksen.

Vierailija
5/5 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä nykykäytäntöä, ja heille tulisi vielä pahempi olo siitä, että jotkut vieraat eivät " kunnioittaisi vainajaa" pukeutumalla mustaan. Varsinkin vanhemmat ihmiset ajattelisivat todennäköisesti näin.

Mutta kuten sanottu, omista hautajaisistasi saat varmasti päättää, eli ei kun testamenttia kirjoittamaan. ;)

2 & 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän