Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

--Asiakaspalvelu--

Vierailija
18.11.2007 |

Mitä mielestäsi asiakaspalvelu pitää sisällään?

Millainen on hyvä asiakaspalvelija (myyjä) ??

Oletko sinä myyjänä ja millainen olet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheiluliikkeet, kenkäkaupat, käsityöliikkeet... Ja isojen ketjujen omistaissa pikkuliikkeissä, siellä on jatkuvaa koulutusta, mystery shpper -tilanteita (missä feikkiasiakkaat tulevat tenttaamaan myyjiä ja antavat pisteitä) ja ketju valvoo työntekijöiden toimintaa.

Asiakaspalvelu on vaativaa. Myyjän täytyy osata ensin muuntautua jokaisen asiakkaan mielestä mukavaksi eli täytyy osata ensin myydä itsensä ennenkuin voi ruveta myymäään mitään tuotetta.

Ja itse asiakaspalvelijana sanon että asiakaspalvelussa on parasta asiakkaat. Ja kamalinta siinä työssä on ne asiakkaat. Niin metsä (asiakaspalvelija) vastaa kuin sinne huutaa.

Asiakaspalvelijan työ on ainut missä asiakas on aina oikeassa vaikka olisikin väärässä ;-)

Vierailija
2/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta hyvän asiakaspalvelijan tunnistaa siitä että hän itse ehtii tervehtiä asiakasta ensin. Hyvä asiakaspalvelija on jatkuvasti työpaikallaan valpas, vaikka olisi puhelimessa tai hyllyjä täyttämässä sillä hetkellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina kohtelias ja tervehdin, mutta noin neljäsosa asiakkaista tuntuu olevan mykkiä, tai ehkä puhuminen myyjälle on heidän arvonsa alapuolella.

Vierailija
4/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen aina kohtelias ja tervehdin, mutta noin neljäsosa asiakkaista tuntuu olevan mykkiä, tai ehkä puhuminen myyjälle on heidän arvonsa alapuolella.

Vierailija
5/7 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisikaan mitään.

Vierailija
6/7 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en juurikaan asiakkaiden kanssa tekemisissä. Välillä vaan puhelimessa.

Vierailija
7/7 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin itse huomannut et mun kohdalla ei kovin moni edes tervehdi!!

Missä on myyjien käytöstavat???

ap