Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA PIKAISESTI: MITEN TEATTERIIN (PEACOCK) PUKEUDUTAAN?!?

Vierailija
17.11.2007 |

Käykö valkoinen siisti neulepusero ja suorat mustat housut? (Ja pitkä vaalea toppatakki.)



Kyselee viimeksi 15 vuotta sitten teatterissa ollut maalaistollo :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä onnistunut välttämään tällaiset menot vuosia. Kiitos vastauksestasi!



ap

Vierailija
2/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento mutta siisti pukeutuminen varmasti ok. Eli neule ja mustat housut päälle vaan. Mukavaa teatteri-iltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Rento mutta siisti pukeutuminen varmasti ok. Eli neule ja mustat housut päälle vaan. Mukavaa teatteri-iltaa!

Vierailija
4/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävien kanssa, työn kautta, sukulaisten..

Vierailija
5/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko sen neuleen vaihtaa johonkin ohkaisempaan paitaan? Riippuu tietty mihin olette menossa, mutta yökerhoissa ihmisillä harvemmin on neuleita päällä. Toisaalta jos menette " vanhemman väen" suosimiin " istuksimispaikkoihin" , neule on varmasti ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi