Lue keskustelun säännöt.
labrahoitajat!!
17.11.2007 |
Miksi vereni sentrifugoinnin jälkeen oli ns. hyytynyt? Siis miten tämän selittäisi... Veri ja plasma oli erottunut niinkuin on kai tarkoitusmutta plasmassa oli sellainen hyytymäklöntti kun hoitaja sieltä pipetillä sentrifugoinnin jälkeen otti verta ja laittoi koneeseen joka määritti minultakolesterolit ja maksa-arvot..
En tajunnut siinä kysyä, miksi hyytymäklöntti siellä oli. Kotona vaan mietin että onko se jokin merkki hyytymistä elimistössäni??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta sentrifuugi on sellainen laite että siinä pyörii ne näyte pullot tosi kova ympäri... eli tuskin sä kuitenkaan ita pyörit ihan niin lujaa... sillä saadaan juurikin nimenomaan erottumaan nuo eri koosteiset jutut!
esitit kyllä mielenkiintoisen kysymyksen ja haluaisin itesekin tietää vastauksen...