Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostatko appivanhemmillesi joululahjat?

Vierailija
17.11.2007 |

vai huolehtiiko miehesi niiden ostamisesta?

mä en lahjo appivanhempiani eikä mies mun vanhempia, vaan kumpikin huolehtii " omilleen" lahjat. lahjat onkin sitten yleensä ihan eri maailmoista, eli mun vanhemmat saa itse tehtyjä käsitöitä, hilloja, marmeladeja ja lasten kanssa askarteltuja jolukoristeita ym. mies taas hommaa omille vanhemmilleen aatonaattoiltana s-marketista nuukahtaneen hyasintin ja kääräisee sen muovipussiin. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ilmaislahjana saatu cd-levy..

Vierailija
2/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain lapsille ostetaan lahjoja ja se on ollut LOISTAVA ja merkittävästi STRESSIÄVÄHENTÄVÄ juttu - suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne kantaakin meille lahjoja kassitolkulla. Mutta minua ei kiinnosta ostaa heille kun en sitä antaisi antamisen ilosta vaan velvollisuudesta, pitkin hampain. Minua ei mikään tavaralahjominen kiinnosta kun muutenkin on välit perseestä.

Ne lahjatkin on suurin osa semmosia Hobby Hallista kaupan päälliseksi saatuja jouluisia patakinttaita tai kynnysmattoja tai jotain muuta yhtä tarpeetonta.

Vierailija
4/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me yhdessä mietitään lahjat molempien vanhemmille! Usein ostetaan myös sisarustemme kanssa kimppalahjat.

Mä en oikein tajua tuota, että miksi ei voi auttaa puolisoa lahjanvalinnassa. Se nyt on niin tunnettua, ettei miehet ole siinä hyviä :) Eikö sinua nolota mennä viemään nahistunutta hyasinttia?!

Vierailija
5/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oikeastaan huolehdi joululahjoista, ellei kyse ole jostain teknisestä jutusta. Anopilta tulee miehelleni ja minulle täysin eriarvoiset lahjat, mies saa arvokkaamman. Tämä minua periaatteena tympii kun olen tottunut kohtelemaan muita tasapuolisesti. Omat vanhempani laittavat aina minulle, miehelleni, veljelleni ja hänen avokilleen tasan yhtä kalliit lahjat.

Vierailija
6/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies tuskin saisi niitä hommattua laisinkaan. Kuten myös miehen veljelle... Tosin tänä vuonna ajattelin ilmoittaa miehelle, että saa itse keksiä ja hakea, kun en pienen vauvan kanssa jaksa lähteä kauppoihin yhtään ylimääräistä. (vielä syntymätön vauva...)

Omille veljilleni ei mene lahjoja, kun ollaan tekemisissä niin paljon vähemmän kuin miehen veljen kanssa.

Vierailija
7/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sovittu minun vanhempieni ja sisarusten kesken myös, että aikuisille ei lahjoja. Silti hankimme vanhemmilleni jotain pientä, tänä vuonna saavat kalenterin lastenlasten kuvilla.

Vierailija
8/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna oli 300 ¿ arvoinen joululahja :)

Vierailija
9/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun suvun puolelta on lahjottavia melkoinen liuta ja joka vuosi mietin pääni puhki mitä ostan kenellekin ja vielä ravaan kaupat läpi omien pienten lasten kanssa. siinä on hommaa riittämiin. miehen puolelta lahjottavia ei ole kuin muutama, joten ollaan sovittu että mies huolehtii edes niiden lahjoista. jos ei miestä hävetä nahistunut hyasintti niin ei sitten minuakaan. :)

Vierailija
10/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin vanhemmilla on jo kaikkea tarpeellista, joten yleensä ostetaan teeman mukaan jotain ruokatarpeita, luomuna mieluiten kun kokkausta kaikki harrastavat.

Vierailija
11/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minusta on ihan hullua lahjoa aikuisia, joilla on jo kaikkea mitä haluavat. Ja etenkin anoppi on niin kiittämätön, että aina ollaan väärä lahja hankittu =( Appiukko sen sijaan iloitsee ja kiittää kaikesta mitä saa. Anoppi istuu naama norsunvitulla ja vahingossakaan ei kiitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän