Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin teillä tuli ekan kerran vieraita kotiin katsomaan vauvaa?

Vierailija
17.11.2007 |

Miten järjestitte vierailun? Useampi ihminen kerrallaan vai kuinka? Olitko tehnyt jotain tarjoilua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeita vieraita vasta 3 viikon päästä,kutsuin katsomaan uutta vauvaa läheisimmät kaverit,sit ennen halusin olla rauhassa

Vierailija
2/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä vaan laita mitään tarjottavaa jos et jaksa. Tarjoilujen tuominen kuuluu vieraille. Ja pariskunta tai ystävä kerrallaan, siinä on riittävästi. Meille tuli ekat vieraat suunnilleen viikko syntymän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua ole koskaan vieraat haitannu..

Vierailija
4/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kaksi mun kaveria ja toivat tarjoilut mukanaan, niin kuin hyviin tapoihin kuuluu.

Vierailija
5/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunut vieraisiin etukäteen: hankkinut kaappiin keksejä ja pakastimeen paistovalmiita pullia. On ollut useampia vieraita kerralla, mutta ei mitään ihmispaljoutta tai juhlia.

Vierailija
6/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaari istui portailla odottelemassa kun tultiin laitokselta;)

Vierailija
7/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti oli kahvit ja tarjottavaa. Tein suolasen piirakan ja sulatin pakastimesta pullaa, joka oli leivottu ennen kun menin sairaalaan. keksejä oli varmasti lisäksi.

Vierailija
8/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan ottanut toiveitani todesta. Olisi tietty ollut kiva, että joku olisi tuonutkin jotakin. Lopen uupuneen äidin, joka on juuri tullut sairaalasta, kotona hiukan mustasukkaiset muut lapset,ei minusta kannattaisi olettaa tarjoavan aamusta iltaan pullaa ja viihdyttävän vieraita.

Vierailija
9/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyyliin kun sopii ajankohdasta niin sanoo ett keittäkää te kahvit me tuodaan pullat. Helpottas paljon noita äidin töitä.