Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten reaktiot

Vierailija
17.11.2007 |

Vähän huvittuneena seuraan, kun täällä olevat naiset väittävät ettei peniksen koolla ole väliä.

Itselläni on ISO ja naiset ovat AINA kiihottuneet siitä. Monta kertaa olen saanut sinkkuaikoina seksiä vain, koska nainen on huomannut vehkeen koon velttona tanssilattialla tai pullotuksena housujen etumuksessa.

Jotkut naiset saavat orgasmin lähes heti kun työnnän sen varovasti heidän sisäänsä. Sitä on tietysti edeltänyt esileikki :)

Lopettakaa siis hurskastelu!

Nimimerkki: nykyään varattu

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen mustaan muistivihkoon oli keratty ainakin kaksikymmentä seksikokemusta ja miesten mitat. Löysin kirjan sattumalata naisen kodista yöpöydän vierestä sekstauksen jälkeen.

Vierailija
42/48 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti penis voi olla 4-5 senttiä erektiossa. Vertaukset peukaloon, prinssinakkiin tai sormeen eivät ole tuulestatemmattuja. Menkää Googleen ja hakekaa sanalla mikropenis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos miehellä on iso muna, luonne korreloituu siihen ja on yleensä itsekäs kusipää joka kokee olevansa jumalan lahja naisille. Tavallinen mies, tavallinen muna on paras! Yleistystä mutta yleistän omita kokemuksistani.

Vierailija
44/48 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

17cm ja n. 4,5 paksu. Useimmiten voi rouhia niin lujaa kun haluaa, joskus nainen kuitenkin sanoo että " huijui" ja kun kysyn että mikäs nyt niin kuulemma " kurkkuun asti" meinaa mennä.

Jokainen mies varmasti miettii joskus että onko se oma riittävän iso. Minulle riittää tuo todisteeksi vaikka ei tämä mikään monsteri olekaan.

Vierailija
45/48 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin iso. Minulla on kokemusta todella isosta, joka oli hyvä mutta nyt myös kokemusta pienestä, joka on siis lepotilassa pieni mutta kasvaa erektiossa sellaiseksi juuri sopivaksi...parhaimmat O:t tulee kun on intohimoa, silloin ei koolla ole yhtään mitään merkitystä. Isolal voi jyystää vaikka kaksi tuntia eikä tunnu missään ja pienemmällä taas jos on tarpeeksi kiihottunut niin riittää ihan takuulla.

Vierailija
46/48 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kukaan sano " huijui"

Vierailija
47/48 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on kiinaa ja tarkoittaa " pane mua" . ;)

Vierailija:

Vierailija:

Ei kukaan sano " huijui"

Vierailija
48/48 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaluiset saa aina kaiken huomion naisilta.

Ne 15 senttiset ei kiinnosta ketään