Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin tytöt: Miten eroon tupakasta?

Vierailija
17.11.2007 |

Miten sä onnistuit siinä?

Oon yrittäny lopettaa, mutta ei siitä mitään tule.. Päätä alkaa särkemään ja huimaa, alkaa yskittää ihan hirveesti ja kurkku tulee kipeeks, lisäks hermostun ihan pienestä ja lopulta tulee mentyä tupakille..

Oon polttanu 13 vuotiaasta asti eli 20v.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän kestä alun vieroitusoireet, kun mietit mahdollista tulevaisuutta.

Vierailija
2/10 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään niskasta kiinni ja pitää päätöksesä. Pari ensimmäistä viikkoa on pahinta fyysisten vieroitusoireiden takia, loppu onkin sitten tahdonlujuutta. Itse erossa runsas 5 vuotta ja tosi onnellinen. En käyttänyt nikotiinituotteita vaan mies oli apuna, kun sekin lopetti. Se oli tosi iso apu:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä tästä päivästä pääsen yli niin se on yksi päivä vähemmän vieroitusoireita, koska ne eivät kestä loputtomiin.

Jos minä taas poltan tänään niin kaikki oirepäivät on elettävä uudestaan.

Olen ollut vuosia polttamatta.

Vierailija
4/10 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako mulla tuo ollakkin.. :(

Senhän takia oon päättänyt lopettaakkin kun kokoajan yskin limaa ja kurkussa vinkuu. Kävin muista syistä terkkarissa juuri ja tekivät mulle puhallustestin. Arvo oli 400 ja pikkasen alle. Ihme ettei se tosta mitään sanonu, kun arvon pitäis näköjään olla reippaasti yli 400..

Nyt kyllä pitää lopettaa tää saastutus!

ap

Vierailija
5/10 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saman aikaa polttanut ( -raskaus ja imetysajat ) . Käytän nyt ainakin alkuun nicorettea, mutta toiv. pääsen siitä pian eroon. Oon vaan päättänyt, etten enää polta. Oireita on tullut: unettomuutta, hikoilua, kiukkuisuutta. - eli liittyvät kyllä muuhunkin kuin pelkään nikotiiniin, kun sitä saan edelleen.

Tässä alussa nyt vaan vaaditaan kovaa tahdonvoimaa, ja päätöstä siitä, ettei voi enää valita polttamista, eli sinniteltävä on. Itse en ainakaan halua elää tän riippuvuuden kanssa loppuelämääni.

Vierailija
6/10 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa aamulla itsellesi olla polttamatta sinä päivänä. Joka aamu uusi lupaus. Ei tunnu niin raskaalta kuin loppuelämä.

Vierailija
7/10 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo nyt käyny tupakilla sen jälkeen kun tän alotuksen tein ja nyt jo alkaa huimaamaan ja tekee ihan hirveesti mieli..

Tota Nicorettee kokeilin joskus vuosia sitten, mutta mulle siitä ei ollu mitään apua ja tavallisestikkaan en jaksa purkkaa jauhaa.

Mietin, että jos lopettasin kahdessa erässä. Nyt polttaisin vaan sen, mikä ihan pakko on (4-7 kappaleella uskoisin selviäväni) ja joululomalla lopettasin kokonaan.

Tämmösen huimauksen kanssa kun on lähes mahdoton tehä töitä..

ap

Vierailija
8/10 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kaikkein hammasystävällisin keino, mutta tehosipa kuitenkin.

Vierailija
9/10 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on päässyt koknaan eroon tupakoinnista. Hoito kestää 3 kk ja maksaa samanverran, kuin polttaisi askin pv.

Vierailija
10/10 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

CHAMPIX-lääke auttoi mua ja monia kavereitani pääsemään eroon röökistä. Lääkäriltä saa reseptin.