Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö exän kanssa ulos, ystävänä?

Vierailija
17.11.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mitä parhaimmat ystävät, täysin platoninen suhde. Mutta ulkopuolisen silmin kuulemma todella outoa katsottavaa. Mutta vaikka ihmissuhde ei romanttisella tasolla toiminutkaan, mikä estäisi meitä matkustamasta yhdessä tai käymästä leffassa tms.?

Vierailija
2/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut jo yli 10 vuotta sitten sopuisasti enkä ole sen jälkeen tavannut exää, joten voisin hyvin lähteäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka erosta on jo yli neljä vuotta, en varmaan ikinä pääse hänestä henkisesti yli. Varmaan romahtaisin jos näkisin hänet...

Vierailija
4/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ongelmaksi tuli se, että exä ei alunperin eroa halunnut ja vaikka siihen muka oli sopeutunut, pohjimmiltaan kuitenkin elätteli toiveita yhteen palaamisesta. En halunnut ruokkia turhia toiveita.

Vierailija
5/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ei vaarallista, sillä näin tapahtui vain kun hän oli sinkku. Itse pysyin sinkkuna tuon viis vuotta. Sen jälkeen kun aloin itse seurustella nykyisen mieheni kanssa, kävimme joskus kolmestaan ulkona, tai nykyinen mieheni exäni kanssa. Kertaakaan en ole seurusteluni aloitettuani eksynyt exän kanssa sänkyyn, vaikka olemme kahdestaankin muutaman kerran ulkona olleet.

Nyt en kylläkään ole häntä tavannut kuuteen vuoteen. Muutaman tekstarin olemme vaihtaneet. Olisi ihan kiva nähdä häntä. Baariin en lähtisi, sillä en enää pidä baari-illoista. Mutta kahville tai pitsalle kylläkin voisin lähteä. Harmi vain, että asumme eri puolilla Suomea.

Vierailija
6/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään ei koskaan tapahdu. Se on sellaista ystävyyttä. Kuinka hyvin hänet tunnenkaan! Meillä on samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja ne ovat kohtalaisen harvinaisia. Olemme toisillemme ainoat, joita voi viedä näihin paikkoihin.

Vierailija
7/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vanha suola janota yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän