Huutonet aatelia
Teksti kopiotu suoraan Huutonetin ilmoituksesta:
Oli muuten ryökäleen kallis kaappi ostaa mut ei näitä halvalla saa joten otin riskin jos ei tääl mee niin pirän itellä sanokoon muija mitä sanoo raahaan vaikka saunan eteiseen ,oikeesti ostin itelle mut ei kuulemma sovi meille joka paikka täynnä pitäis jostain luopua ja ei saisi tehä mitään hankintoja omin päin mua on aina komenneltu niin kauan kuin muistan ensin äiti sitten mummu lastentarhan tätit opettajat tyttöystävät vaimot ja kaikki naisii ,aina kuulu jostain ei ,ei saa Arto arvatkaa onko raumoja .
No kehutaan kaappia pikkasen on semmottisii ns kirjakaappeja 1800 luvun lopusta alkuperäiset lasit säädettävät hyllyt mäntypuuta entistetty joskus joten valmis käyttöön hyvä kunto siro koko tilava vehjes ja onneksi on 2 osainen muuten ei lähettelisi helpolla nyt saa vielä tuleen rahtina .Kaapilla on koko seuraavasti yläosa 143 korkee 91 cm levee 37 syvä alaosa 92 cm korkee 100cm levee 54 cm syvä kokokorkeus 235 cm .Lukot ja avaimet tallessa .
Kaappi on todella hyvä ja hinta on suhteellinen käsite joten aletaan siitä mitä maksoin katotaan tuleeko vaivan palkkaa . Ps kuvas hyllyt ei oo paikalla
Kommentit (6)
" Olen kokkolalainen antiikkikauppias myyn suurimman osan esineistäni näin netin kautta .Tavara myydään siinä kunnossa kun se minulle tulee en entistä niitä,kuvauksessa pyrin tarkkuuteen jos ongelmia tulee ne sovitellaan "
ja ihan komea kaappi, mutta mulla ei ole tilaa, eikä rahaa yli 700
Ja varmaan ihan kokenut kauppamies kun riittää itsevarmuutta valita tuollainen tyylilaji. Luottaisin tähän enemmän kuin johonkin töksähtelevästi ja virheisesti kirjoittavaan.
en kyllä uskaltaisi varmaan huutaa..