Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jaksaako 3-vuotias katsoa Rottatouillen elokuvateatterissa?
16.11.2007 |
Eli onko tarpeeksi mielenkiintoinen tuon ikäiselle? Muutoin ei juuri katso muuta kuin kakkosen lastenohjelmat, joten vaikea arvioida jaksaisiko noin pitkän pläjäyksen katsella?
Kommentit (2)
aika pitkä, 5-6-vuotiaille jo ihan katsottava. Ei ollut missään nimessä tylsä, mutta ei tavoita vielä 3-4-vuotiaan maailmaa. On jokseenkin filosofinen leffa, ei niin toiminta, kuin Disneyt yleensä. Hieno leffa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Elokuva on pitkä.
Hauska kyllä aikuisenkin mielestä, mutta kaikki siinä oleva hauskuus ei ehkä aukea 3-vuotiaalle.
Olin katsomassa 6 v ja 8 v lasten kanssa ja nuorempi kyseli viimeisen puoli tuntia, koska tää loppuu.
Odottaisin että tulee dvd:lle ja katsoisin vaikka sitten osissa.