Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siita P-E:n retuutuksesta uutta tietoa siis varmuutta saatu enta siita miks ei isaa paastetty poikansa luo yrittamaan estaa tapahtumia?

Vierailija
16.11.2007 |

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain pystyisin...

Vierailija
22/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-A-I-R-A-S. Mun moraalikäsityksen mukaan sairasta ihmistä on autettava ja tehtävä sen olo niin hyväksi kuin mahdollista. Oli se sairaus sitten missä päin ihmistä tahansa. -20-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Pekka-Erickin oli todella sairas. Mielisairas. Eli jos itse sairastut mielisairauteen et tarvitse hoitoa.

Vierailija
24/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa, joka tappaa, tekee väärin. Sairastipa mitä tautia tahansa.

Vierailija
25/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että Pekka-Erickin oli todella sairas. Mielisairas. Eli jos itse sairastut mielisairauteen et tarvitse hoitoa.

Mä en jaksa enää tätä turhanpäiväistä lässytystä. Mun puolesta jatkakaa pekan legendan paapomista, mä en siihen lähde. HEIPPA!

Vierailija
26/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tosipaikassa ei teistä olisi ollut edes sen vessan siivoojaksi.

Että vähän todellisuudentajua kehiin.

Vierailija
27/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teki kuitenkin poliisikin, mikäli häntä retuutti. Poliisin pitäisi (ihannemaailmassa) pystyä tekemään työnsä ilman, että antaa tunteiden vaikuttaa. Ei siitä mitään tulisi, jos kaikki antaisivat tunteidensa viedä työssään.

Vierailija
28/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. ampuja toimitetaan hoitoon niinkuin uhritkin eikä retuuteta tai jätetä lojumaan henkitoreissaan pihalle. Tuomioita jaellaan sitten tuomioistuimessa.

Vierailija
29/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen minäkin, P-E oli mielisairas! Hän olisi tarvinnut hoitoa aikoja sitten...

Vierailija
30/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi olisi ollut poliisin poika?

Vierailija
31/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kukaan ei vapaaehtoisesti häneen koskenut.

Vierailija
32/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuttiko paha poliisisetä hullua aivokuollutta tappajaa? Kylläpä kiinnostaa ihan vitusti.

Vierailija
33/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskin on jaloillaan kävellyt autoon. Eiköhän hänet ole sieltä paareilla viety pois....

Tai onhan joku poliisi voinut hänet siitä paareilta tempasta ulkona alas ja retuuttaa.... tuskin vaan.

Vierailija
34/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ollut, niin miksi häntä ei päästetty keskustelemaan hänen kanssaan? Onko jollain tietoa näistä tapahtumien järjestyksistä?

Vierailija
35/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poliisilta korrektia käytöstä retuuttaa ketään verissään olevaa ihmistä, tai ihmisiä yleensä, jos ei siihen ole syytä. Ei ne retuuttamisetkaan miltään hyvältä näytä shokissa olevan ihmisen silmään, eikä muutenkaan. Siitä jää mieleen vain yksi lisäkuva, joka ei koskaan lähde sieltä pois.

Vierailija
36/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mäkin olisin retuuttanut niin että tuntuu! Mä en tunne ampujaa kohtaa mitään sympatiaa, niin monen ihmisen hengen se vei ja aiheutti monelle kärsimystä leikkiessään Jumalaa. Mädäntyköön helvetissä tämä Pekka-eerikki!!

Vierailija
37/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hakkasi pienempiään päivittäin? Saa potkia kuoleena, retuuttaa ja raahata?

Kyllä sillä on väliä, mitä poliisi teki.

Vierailija:

Satuttiko paha poliisisetä hullua aivokuollutta tappajaa? Kylläpä kiinnostaa ihan vitusti.

Vierailija
38/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on mennyt näin:

Päähän ammuttu ihminen löytyy koulun wc:stä, paikalle nsihoito henkilökunta jotka lähtevät kuljettamaan haavoittunutta hoitoon kiireellä, on vielä hengissä. asetta ei tässä vaiheessa huomata, joten oletetaan kuljetettavan ampujan uhria!

Matkalla ambulanssissa aletaan tutkia uhrin taskuja henkilöllisyyden selvittämiseksi. Löydetään ammuksia ja alkaa raksuttaa että olisiko uhri sittenkin itse ampuja?

Yhteys kenttäjohtoon löydöstä, josta poliisit perään kiireellä. Luultavasti tässä vaiheessa tutkittiin myös vessa uudelleen... Poliisin nolo moka, mutta sattuuhan näitä.

Pääperiaatteet on näin, jotain hienosäätöä voi tarinasta puuttua. Enempää en halua sanoa, itse en ole ollut paikalla tai hoitanut uhreja.

Vierailija
39/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin jokainen hoitaja tai lääkäri olisi ollut retuuttamatta päähän ampunutta ihmistä, sehän on täysin selvä asia!

Ei hyvä heilu jos tuollaiset tunnevammaiset ihmiset hakuetuu jatkossa hoitoalalle. Sinne on nytkin jo liian helppo päästä!

Vierailija
40/63 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://keskustelu. suomi24. fi/show. fcgi?category=115&conference=4500000000001484&posting=22000000030601640

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän