Johdon assari - palkka 3100 euroa/kk+puhelinetu+lounasetu - mitä mieltä?
Kommentit (18)
Minkä kokoinen firma ja miten vaativa työ? Jos homma on lähinnä toimistosihteeritasoa niin ok.
Muutama iso, omatoiminen projekti on menossa, mutta muuten lähinnä johtajien assarointia, HR ja normaalia assarihommaa.
Muutama iso, omatoiminen projekti on menossa, mutta muuten lähinnä johtajien assarointia, HR ja normaalia assarihommaa.
Mitä tarkoittaa HR?
Mikäli ei joudu mihinkään älyttömiin tehtäviin. Oma assarini tienaa 3000e/kk samoilla eduilla. Töitä on 7-8h päivässä ja pääasiassa juorutaan ja luetaan lehtiä :)
Itse tienaan johdon assarina suht vaativissa tehtävissä 2350,-/kk + lounas -ja puhelinetu.
Minkälaista koulutusta vaaditaan nykyisin ylimmän johdon assareilta?
10, provo!
Mitähän provoa tuossa nyt on?
Tiimiassistenttina palkkani on 3050 e/kk + puhelinetu + lounasetu + bonukset 1-2 krt vuodessa. Tyytyväinen olen :)
tosin myynti- &markk. assistentti. Samat edut myös, mun mielestä ihan ok palkka hommiin nähden.
Sitä että saa ostaa lounareita vai mitä?
mä sain samasta hommasta 1900 e+ puhelinetu.........kiireinen ja vaativa työ.................nyt hoitovapaalla.............
Vierailija kirjoitti:
Tradenomi taitaa nykyään riittää. Riippuu toki paikasta.
Olin tavallinen johdon assari ja palkka 4v sitten 3400€, tosin työkokemusta kymmeniä vuosia. Tj:n assari kansainvälisessä yrityksessä voi tienata jopa 5000€
Vierailija kirjoitti:
Olin tavallinen johdon assari ja palkka 4v sitten 3400€, tosin työkokemusta kymmeniä vuosia. Tj:n assari kansainvälisessä yrityksessä voi tienata jopa 5000€
Ateriaetu, puhelin, nettiyhteys kotiin ja bonukset
vaativaa ja vastuullista, eikä luvassa ole mitään kultaisia kädenpuristuksia, jos/kun hallitus päättää erottaa nykyiset johtajat ja uudet tuovat omat assarinsa tullessaan... (Näin on käynyt kahdelle tutulle toimitusjohtajan assarille myrskyisissä pörssiyhtiöissä, esimiehet saivat reippaat erorahat, mutta assari vain normaalin irtisanomisajan palkan...)