Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Joulukuisten perjantai***

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullu aamusta aika monta napakkaa supparia, tuntuvat aika kovasti myös alaselässä. Samoja tuli eilen illalla ennen nukkumaan menoa. Yö meni ihan ok, mutta tosiaan nyt jatkuu siitä mihin eilen jäi.

Tarkoitus olisi mennä kauppoja kiertelee tänään. On monta hankittavaa. Ja jos vaikka ihan joululahjanki löytäisi sieltä. Mitenkähän käy näiden suppareiden kanssa? Voihan se olla, että kun suppareita ei kuulunut pitkiin aikoihin (siis kivuttomia) ja ne alkaa tulemaan näin loppusalla, niin ovat sitten vähän häijympiä.

Vauveli eilen nukkui melkein koko päivän, tälle aamua myllerrys alkoi uusilla voimilla. Uimassakin tuli illalla käytyä, teki hyvää tuolle selälle joka meinaa jumiutua.

No jos ei kuitenkaan vielä tulisi lähtöä, ei vielä viikkoja tarpeeksi

P-M 35+5

Vierailija
2/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin vessaan..

Äitipolikuulumisia: kävin siis eilen polilla ja vauvan pianoarvio 2,2-2,3kg. lääkäri laittoi oksitosiini rasitustestiin.

Olin siis n.2 tuntia synnytys salissa tipassa! testasivat siis että miten vauva kesää supistuksia kun on niin pieni. Tosi vähän laittoivat sitä ainetta ja supistukset oli lieviä. Oikein hyvä käyrä tuli! vauva liikkui ja sydänäänet oli hyvät. kasvua oli ilmeisesti jonkinverran tullut. Kuitenkin jatkossa 2x viikossa polille!!

Lääkäri mietti että synnytetäänkö nyt..kalvot ois puhkaissut. mutta lastenlääkäri oli lähdössä kotiin ja siinä sairaalassa oli synnärikin menossa kiinni yöllä klo 12 ja samoin leikkaus-sali.(näitä tehy juttuja) Suositteli menemään ambulanssilla Ouluun jos synnytys viikonloppuna alkaa. kun kuitenkin niin pieni vauva eikä syytä pienuuteen tiedetä..

Kaikki käyrät ja virtaukset vaikutti hyviltä.

Mulla oli klo 12 aika sinne polille ja olin joskus 17.30 kotona..hohhoi..polille on matkaa 60km..ja nyt pitäisi 2x viikossa siellä käydä..taksilla. Supistuksia odottelen..eilen taksissa supisteli 5-6minuutin välein.. sitten loppuivat kun pääsin kotiin.

Apua! mun täytyy alkaa valmistautuun synnytykseen!! nyt etsimään netistä tietoa...ja 200km pitäisi maata ambulanssissa sit ku synnytys alkaa.. APUA!

paikat oli 2cm auki ja kalvot pullisteli tai jotain..lääkäri tutki eilen ja olin niiiiin kovakourainen.

Mukavaa päivää kaikille!!

Puolkymppi rv 37+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yö takana, paitsi et kuopus rynni viereen klo 6 ja rupes hölöttämään ja pölöttämään ja sotki mun tyynyrakennelmat! :-P Huomasin että tyynyjen lisääminen ylävartalon alle lisää unen laatua huomattavasti.

Aamulla oli muuten aivan sairas pissihätä, enkä ollu yöllä herännyt siihen... Pelottaa et voiks mun rakko haljeta yöllä kun en herää järjettömään vessahätään :-P

Puolkymppi, miksi rupeevat käynnistelemään, varsinkin kun ipana noin pieni? Vai just senkö takia?

Tuntuu et kaikki muut pääsee käynnistykseen paitsi minä :-P

Oon jotenkin ihmeissäni etteivät käynnistäneet viimeksi kun oli iso vauva, muilla kyllä käynnistetään viikolla 38 jos painoarvio on päälle 4kg mut ei mulla :-(

TOISAALTA oon ihan iloinen ettei käynnistetty mut toisaalta huvittais tietää miksei käynnistetty kun huomattiin että poika kasvaa ja kasvaa eikä tuu ulos ollenkaan.

(36+6 painoarvio 4kg, 40+0 painoarvio 4,5-4,6kg)

Piti lähteä avoimeen päiväkotiin mut kaveri lapsineen joutui perumaan joten ei mekään viittitä :-P tultiin tänne pojun kanssa neljän seinän sisään... Mulla on jotenkin levoton kausi menossa, ei huvittais olla kotona vaan liehua tuolla jossain. Näin ne vaihtelee, kun hemppa oli tosi alhaalla niin ei huvittanut muu kun maata sohvalla.

No tänään kun haetaan pimu eskarista, lähdetään Helsingin keskustaan vähän kattelemaan joulukoristeita jne. ja sanomatalossa on unicef-nukkejen myynti, lupasin että ostan molemmille omat nuket (kivan loven tekee pankkitiliin kun maksavat 20 euroa kappale) mutta yhden nuken ostaminen pelastaa yhden lapsen hengen niin ehkä meillä on siihen varaa...!

(Nimimerkki tilillä on 70 euroa ja seuraava tulo on lapsilisät 1,5 viikon päästä...!)

Meinas iskee vieroitusoireet kun vauvapalsta takkuili aamusella... IIIK!

Palataan taas, hauskaa viikonloppua :-D Näin se on marraskuu yli puolessa eikä oo enää kun 2 viikkoa niin alkaa MEIDÄN kuu ;-) kyllä se aika vaan kuluu vaikkei aina siltä tunnukaan!

Sintagma 34+2

Vierailija
4/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on vähällä ollut lentää tietsikka seinään, kun ei vauva sivut auennut, onneks sentään maltoin mieleni, mutta aamu alkaa kahvikupin ja vauvapalstan kanssa ja kohta sitten varmaan kahvin ja oikean vauvan kanssa...

Eilen neuvolassa ei ihmeitä, lääkäri totesi alakerran tilanteen raakileeksi, kohdun kaulaa jäljellä ja vauveli ei ollut kiinnittynyt. Sen kyllä huomaa että tyyppi tunkee päätään nivusiin ja se tekee tosi kipeetä vai onko ne sitten hartiat, mene ja tiedä, mutta semmosta repivää kipua, kunnes vaihtaa asentoaan :-(

Hb oli hyvä 125 vaikka luulin jo satasta hipovan, niin uupunut olen ollut, jos tämä mamma ei pääse/jaksa shoppailla, niin olen tosi kipeä ;-) Paino oli laskenut muutaman sata grammaa vatsataudin jälkimainingeissa. Eli ihan heti tuskin pääsen tositoimiin ja vain luoja tietää kuinka isoks tämä saa kasvaa jos nyt noi työtaistelut alkaa :-(Nyt jo tuntuu, että maha on ihan täynnä vauvaa, kokoarviota ei lääkäri arvioinut, keskikäyrän yläpuolella mennään sf mitan kanssa, mutta vauva siis ei ole laskeutunut vielä.

Univelatkin on tullut kuitattua..Nyt jo toisen yön peräjälkeen pyörin sängyssä saamatta unta :-( Olin nukkunut jo muutaman tunnin ja sitten heräsin ja valvoin reilun kaksi tuntia, bläääääh!

Muuten kaikki soljuu entiseen malliin, kiireinen viikonloppu tiedossa, kun pitää ensiviikonlopun häihimme hankkia vielä yhtä sun toista ;-)

Mukavaa perjantaita kaikille mammoille, käyköhän joku noutamassa nyyttinsä viikonloppuna...

Ponnari ja itu 36 tasan

Vierailija
5/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan näyttää kivalta luvulta tuo =P

Ei ollut iso kasa tyynyjä mun juttu, siinä kumminkin tuo ylämaha menee sen verran runtulle että AUTS!! Mutta en tie mihin se vauva katos mutta heräsin yöllä siihen että mun ylävatsa oli ihana pehmeä!! Ja särky poissa!! En usko että on vielä kunnolla laskeutunu tai etteikö tuo palais iltapäivällä taasen mutta oli se edes sillon yöllä niiiin ihana tunne kun ei ahdistanut! Aamulla sai taas ite sukat jalkaan ilman että kyynel tulee poskelle kun niin sattuu jne.

En tosiaan tie miten tuo vauva nyt on kun toisaalta olis musta edelleen pää alaspäin mutta liikkeet tuntuu tuossa navan kohdilla parhaiten ja kyljissä, mut laskeutunu musta maha ei sen kummemin kyllä ole..eipä ole koskaan aijemminkaan kyllä!

Eilen kauppareissulla totesin että pari tuntia autossa sais varmaan synnytyksen käynnistyyn kun ilm. se auton tärinä saa aikaan supistuksia ihan koko ajan..ei ne kovin kovia ole mutta sellasia tuntuvia kumminkin. Ja mä en edes ajanut eilen.

Sintagmako se meitä naureskeli eilen kun kuvitellaan pääsevämme piankin synnyttämään =) Mä en oikeastaan kuvittele vaan haaveilen ;D

Ja molemmat meillä aikasemmat on syntyny 39+ viikoilla ettei se nyt ihan mahoton juttu ole että viikon päästä pääsisinkin..mutta pakkohan se on asennoitua etten silti välttämättä pääse!!

Tänään tytöt menee anoppilaan yökylään ja me miehen kanssa ollaan vaan, aamulla sitten jouluostoksille. Ainakin tyttöjen lahjat ajateltiin ettiä nyt kun eivät ole mukana. Naureskelin kyllä että jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin siitä voitas sit jatkaa suoraan Tyksiin ;D

Meillä esikoinen synty päivälleen 10-vuotisen yhteiselomme kunniaks ja edellisenä päivänä naurekseltiin kun käytiin syömässä ulkona ja kaupungilla että tää olkoon vika päivämme kaksin...Oli kanssa!

Kakkosen aikana rempattiin tätä taloa noin 6kk tauotta, yhtään lepopäivää ei välissä vissiin ollut ja sit yks kaks päätettiin että nyt pidetään päivä paussia ja ollaan vaan ja levätään..illalla sitten synnyttään ja näin tehtiin ;D

Olishan se aika koomista jos koomaskin menis samaa rataa...kerkeis vielä ennen irtisanoutumisiakin...just ja just!!

Mua jännittää tossa touhussa aika paljon muuten se että meidän kesävauvat on molemmat kellastuneet mutta pärjänneet auringonvalolla kun on ollu kesähelteet mut entäs tää talvivauva, eikös ne kellastu vielä herkemmin?! Ja jos neuvolatkin suljetaan niin kuka seuraa meidän pikkasta jos kotiin passitetaan 6h ikäsenä =/

Maricalle onnittelut vuosipäivän kunniaks..meillä niitä tuli jo täyteen kesällä 14 vuotta ja naimisissakin jo 8!!! Ja " vielä" alle 30v ;)

Ai niin päivän säätiedote ;D Aurinko paistaa, pieni kerros lunta maassa ja pikku pakkanen!! Todella kaunista!!!

Masu 38+0

Vierailija
6/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko on kyllä mennyt nopeasti. Täällä alamahaa polttelee edelleen ja alaselkää myös..Supisteluja en ole huomannut mutta venyvää limaa kylläkin. Nyt vain odotan milloin rupeaa jotain tapahtumaan.

Vauva hikkailee tällä hetkellä ja ne hikat tuntuu ihan tossa alamahalla että vauva on varmaan laskeutunut ihan jo tonne alas päin. Viime viikon keskiviikkona oli neuvola lääkäri ja siellä sanottiin kohdunkaulan pehmenneen ja sitä oli jäljellä 2.5 cm..että rupeekohan tuolla jo tapahtumaan jotain?

Täällä pakaasta ja ihana pieni lumisade..eilen satoi kunnolla lunta mutta vain puoli tuntia..saisi tulla lisää lunta että olisi maa ihan valkoinen. Joululahjoista on ollut puhetta..netistä toissä päivänä tilasin joitain lahjoja kun oli hyvät tarjoukset mutta puuttuu kyllä vielä muutamia lahjoja.

Nyt lähden suihkuun ja syömään. Hauskaa perjantaita kaikille!!

sannis85 ja masuasukki 37+1

Vierailija
7/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se paljoa lohduta, nyt on nyt. Jokainen pienikin epäkohta ärsyttää ja se ettei itse vaan pysty kaikkeen normaaliin. ahdistaa.

Tuntuu tosiaan, että hormonit on jotenkin muuttumassa. Kaipa enteilee synnytystä, mutta eipä se sano kuinka pian. Mulle riiittäisi, ettei menisi yli l.a:n. Esikoinen syntyi 39+5 ja kuopus 41+3 (yliaikaiskontrollin ronklauksen jälkeisenä iltana).

Kaipa sen on tartuttava suklaalevyyn, että olo paranee ;) Ihan kuin olisi pahat menkat tulossa. Vielä pitäisi tämä viikonloppu kestää ja seuraavakin, sitten saisi tulla.

Siivottavaakin löytyisi, muttei huvita, enkä oikein voikkaan. Kun huomenna ajetaan reilut 5h ja sunnuntaina sama reilu 5h, niin pitää antaa selän levätä, ettei heti alku matkasta hyydy.

hurjia noi teidän viikot, että jo 38 !!!

Kohta mä pihisen täällä ihan yksinäni yliaikaisena, te olette jo siirtyneet syntyneisiin ja tammikuisistakin osa on saanut omansa.

Ehkä mä poistun valittamasta, etsin sitä suklaata!

Doshijas ja Nuppu 35+4

Vierailija
8/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tunnin reissu takana. Kävin muka shoppailemassa. Raahauduin kuopuksen kanssa kauppakeskukseen ja että voikin olo olla tuskainen. Vauva melskaa jatkuvasti, vatsalihakset tuntuvat revähtyneen ja loppumatkasta ei jalat jaksaneet enää kantaa. Kipeitä suppareita ei ole kuitenkaan ollu aamun jälkeen.

Sain mukaan sairaalakassiin kaikkea kivaa:-D Bodyshopista ostin suihkugeelin ja pesupallon. Anttilasta lähti mukaan siteitä ja deodoranttia. Lindexiltä ostin kahdet ylisöpöt pikkarit. Vauvan kasssin sain eilen pakattua. Nyt sitten pikkuhiljaa omaa kassia täyttelen. Latasin jopa mp3 soittimeen hyvää synnytysmusiikkia, viimeksi minulle " oikeasta" musiikista oli ihan hirvittävästi apua.

Vielä pitäs illalla ruokaa lähteä ostamaan:-/

P-M

P.S kuulostaa mahtavalta tuo viikko 38:-)

Vierailija
9/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli matalalla.. juu, siksi käynnistysaikomuksia kun vauva on niin pieni eikä kasva kunnolla. saa nähä..taitaa olla sairaalat niin tukossa kohta että ei käynnistykseen pääse ja pitää vaan jännittää kotona!

Eilen olin kyllä salaa kauhuissani että jos joudun nyt synnyttämään..nyt tuntuu että voisin lähteä heti! supistukset vaan puuttuu.. ja miten sen kivun kestää..en ole tainnut aikaisemmin edes pelätä synnytystä!

Oispa mullakin jo 38+ viikko! kyllä tuo 37+ on vielä niin vähän..

Minäpä jatkan surffailua..

puolkymppi rv 37+2

Vierailija
10/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nuo Tehyn jutut saataisiin sovittua ja päästäisiin jatkamaan elämää normaaliin tapaan. Olen menettänyt yöuneni kun pelkään miten tässä käy. Äitipolilla kerrottiin, että tiistaina aamulla alkavat perumaan noita äitipoliaikoja. Mulla olis just tiistai aamulla aika siihen synnytystapa-arvioon eli jää sekin välistä. Lähinnä sehän tässä ahdistaakin.

Kai ne meinaa sitten että synnytetään sitten kun vauva on tullakseen ja vaikka ei mahtuisi ulos niin sitä sitten pusketaan pari vuorokautta. Eniten pelkään, että lapselle sattuu jotain siinä. Tai sitten ittelle.

Varasin kyllä aikaa yksityiselle loppuraskauden ultraan, mutta tietty siellä oli kovat jonot. Ja eka aika jonka sain meni 39+2 viikolle. Menen ehdottomasti siihen. Onkohan sillä käytännön merkitystä jos siellä lääkäri katsookin että pitäisi tehdä suunniteltu sectio niin uskooko synnäri sitä, koska se ei ole heidän itsensä tekemä päätös? Eli onko siitä hyötyä? Tietty saa tietää sen lapsen koon ja miltä näyttää sieltä eli mahtuuko tulemaan vai ei... Ellen siis jo synnytä ennen sitä. Mitä en kyllä usko.

Tein tänään kirppiskiertelyä ja kolme tuntia siinä vierähti ja sen päälle kävelin vielä kotiin lähes tunnin (normaalisti siis puolen tunnin matka). Muutamia suppareita sain aikaiseksi. Mutta viikko sitten oli paljon enemmän suppareita kuin nyt. Saisi syntyä nyt niin ei olisi niin iso kuin 2-3 viikon päästä... Mutta ei taida nämä mun omat käynnistysmenetelmät toimia... tulee kun on tullakseen.

peppipiina + Titi-Tassu 37+4

Vierailija
11/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistelee tosi kipeästi. välillä tunti taukoa ja taas supistaa. Pelottaa, että kuinka tässä käy. Neuvolaanki soitin ja sanoi, että olla nyt vähän enemmän levossa. Kaupassa haluan kuitenkin käymään lähteä, ukko ei kuitenkaan muista kaikkea tuoda. Lapsi vajaa kolme kiloa olis nyt ja keuhko aikalailla valmiit. Silti ei oikein vielä tässä vaiheessa tee mieli synnyttää:-(

Aika näyttää

P-M 35+5 edelleen

Vierailija
12/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mahaa polttelee välillä ja alaselkää myös. Limaa tulee edelleen aikas lailla. Saas nyt nähdä miten tää etenee tästä. Ei mun mielestä kyllä kipeitä ne ole olleet olisin varmasti huomannut ne.

Lähdetään kauppaan joten heippa taas vääksi aikaa!

sannis85 ja masuasukki 37+1

Vierailija
13/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ihme tässä päivässä on että suurimmalla osalla ottaa päähän joku?! Niin myös mulla, ukko ilmoitti eilen että hän saattaa joutua meneen huomenna töihin, on kuulemma joku kiireellinen homma. Eli se tarkottas sitä että se ei lähe sinne ristiäisiin, voi tsiisus että kiukuttaa. Ukko sai kyllä kuulla kunniansa, raukalla ku oli vielä ne synttärit..

Sain äsken hirveen siivous operaation päätökseen, huh että oliki hommaa. Meillä ku on kaks kissaa nii voitte kuvitella kuin niistä lähtee karvaa.. Mut jospas se rehkiminen sais jotain aikaseksi (ainakin paremman mielen itelle ku on siistiä jos ei sitte muuta).

Täällä on tuiskunnu melkee koko päivän lisää lunta, sitä alkaaki oleen jo ihan kiitettävästi. Ihan jouluinen olo ja mieli tulee ku kattelee ulos. Harmi vaan ku se on luvannu plus asteita viikonlopuks et saa nyt nähä sulaako kaikki pois.. =(

Mut joo jos lähtis ruuan laittoon, hyvää viikonlopun alkua kaikille!!

jonskeli ja eemeli 37+3

Vierailija
14/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitu-Miina kyllä mä suna jättäisin sen kauppareissun miehelle jos et oikeasti halua synnyttämään..sulla kuitenkin viikkoja vielä alle 36 niin kyllähän se vaaville parempi vielä masussa olis hetki olla..tosin ite kyllä parhaiten tiedät mikä sopii sulle ja vaaville.

Sannillakin oireita lähtöön jo vaikka kuinka vaikka ensisynnyttäjä oletkin..saa nähdä nuollaanko me konkarit vaan täällä vihreenä kateudesta näppejämme kun sä olet ponnistamassa ;D

Kohta lähdetään viemään lapsia anoppilaan ja sitten ajattelin että suunnataan hakemaan miehen kanssa pizzaa ja lämmitellään saunaa ja ollaan vaan..Digiboxilla olis pari elokuvaakin kattomatta..Tai sit me tylsät siivotaan ja nukutaan =D

Maha särky on vielä tänään ollu ihan kohtuullinen mut kattellaan, en usko että pysyvästi vielä poissa olis..

Hauskaa iltaa kaikille!!

masu 38+0

Vierailija
15/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa täälläkin jo maa valkoinen,mutta ei toivoakaan,tänään on taas satanut vettä,ihan tylsää.

Mä heräsin aamuyöllä kunnon pääsärkyyn ja edelleen sitä särkee. Vähän huolestuttaa,että onko oire jostain,mulla kun on vähän turvotusta ja verenpaine koholla. Toisaalta mulla särkee kyllä normaalistikin tosi usein päätä,paitsi viimeaikoina,edellisestä pääsärystä on aikaa varmaan jo pari kuukautta,kesällähän mulla särki päätä lähes yhtäjaksoisesti rv15-25.

Vauva on tänään onneksi ollut melko vilkkaalla tuulella,eilen oli niin rauhallinen,että melkein huolestuin.

Minäkin tänään keräsin jo vauvan kotiintulovaatepinon hoitopöydälle odottamaan,mitään omia tavaroita en ole vielä katsonut lainkaan valmiiksi.

Monella tosiaan tuntuu olevan jo merkkejä synnytyksestä ilmassa,ei mulla vaan,ja mulla kun olisi jo viikkojakin tarpeeksi. Juu,haaveiluahan se vaan on,että saisi synnyttää jo ennen lasketua päivää,todellisuus on sitten ihan muuta,viikolle 42 taitaa se synnytys taas mennä,huoh...reilu neljä viikkoa siis vielä.

Kävin tänään tiimarissa ostamassa joulukorttitarpeita,jos saisin vaikka viikonlopun aikana jonkun askarteluinspiraation.

Himpula 37+3

Vierailija
16/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on maa valkoinen ja hiukan pirteämpi olo ollu tämän päivää.

aamu oltii kotosalla koko perhe ja nukuttii päikkärit neidin kaa,käytii sitten yhdessä kirpparilla ja ostin vaaville haalarin 0.50e ja neidille lelupussin mis oli eläimiä 1.50e.Sit suunnattiin kauppaan ja kotia ruoan laittoon. Nyt masu täynä ja suorastaan ähky kun ei osaa syödä vähäsen aina kerrallaan.

juuh monella synnytykseen viittaavia oireita...itellä ei niitä kuulu ei näy.Supisteluja on mut ei kipeitä ja se siinä sit...

manja ja poitsu 36+2

Vierailija
17/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas pitkästä aikaa itekin kirjottelen.. Ahkeraan kyllä käyn lukemassa kuulumisia, ja seurailen mitä kanssasisarille kuuluu :) Täällä voidaan paksusti, maha on kyl tosi alhaalla, eikä tässä raskaudessa oo närästys vaivannu vielä kertaakaan! Ja esikkoa oottaessa närästi vaikka pelkkää vettä joi!

Viime viikolla oli vika lääkärinneuvola, kaikki ok. Kohdunkaulaa oli jälellä 1.5cm, paikat oli auki 0.5cm ja pehmeä. Että saas nähä millon sitä synnyttämään suuntaan. Esikoinenkin kyllä synty 41+5 eli kyllä mä veikkaan että tässä viel 5 viikkoa mammahousuissa köpötellään ;D

Mun raskaus on mennyt muuten tosi hyvin, ilman mitään vaivoja. Paitsi käsiä, ranteita ja sormia on pakottanu ja puuduttanu niin, että oikeesti on välillä ollu niin tuskaa tuo esikoisen syöttäminen. Lusikat ei pysy käsissä eikä kännykkä... Sit ku vauva syntyy niin pitäis suunnata rannekanava leikkaukseen, tai sit ku elämä tässä alkaa rullaamaan raiteillaan.

Sain tällä viikolla neuvolasta rannelastat (viime viikolla ekan kerran lääkäri semmosia mulle ehdotti!) joita pidän sit öisin. Viime yönkin sain nukuttua tooooosi hyvin, yli 9h meni ilman vessareissuja ja kerran vaan heräsin. =)Tähän asti yöt on menny herätessä ainakin 6 kertaa ja levitellessä Ice Poweria käsivarsiin! Tätäkin tekstiä oon kirjottanu jo kauan, täytyy välillä ranteita venytellä ja sormia lepuuttaa.

Meillä päin täällä Keski-Suomessa on ihan täys talvi, lunta jotain 15cm. Isäntä just auras traktorilla pihat, jotenkin on niin joulusen tuntuista jo! Oli pakko ostaa tänään joulukyntteliköt keittiön ikkunalla, oli vaan meikäläisen tuuria että kumpikaan ei edes toiminu :( PRKL! Justiinsa niin tätä mun tuuria...

Minne muuten Marzi80 on kadonnut?? En oo aikoihin huomannu että Marzi olis kirjotellut...

Mutta nyt pyykkejä laittamaan kuivumaan... Voidaanhan paksusti!

Viltsutti 37+5

Vierailija
18/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nimittäin kaupassa, eikä siellä supistanu yhtään. Taas kun sohvalle lösähtää istumaan tai vielä pahempaa: kyljelleen niin taas puristaa ja kivistää supparit ikävästi. Pitää vissiin jatkuvasti olla liikkeellä vai???? Vähän kyllä hirvittää, miten tässä käy, edellinen synnytys lähti liikkeelle tämän tuntuisilla suppareilla, silloin oli tosin jotain vuotoa, nyt siis ei ole.

Minä mietin myös Marzia eilen, minne kadonnu? Joko synnyttäny? Ja enkeli kans muistuu mieleen, olisi kiva kuulla kuulumisia

P-M

Vierailija
19/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin sitä aikaa nimittäin oikein huonolla tuurilla on vielä 8 viikkoa!!!

P-M, mulla ainakin oli levossa pahat supparit kun tokaa odotin ja liikkeellä ei tuntunut. Levossa ne rekisteröi parhaiten! Älä ny rehki ainakaan viikkoon jookosta :-)

Mä en ainakaan oo lähdössä synnyttämään tässä ainakaan kuukauden sisällä. Että elkää peljätkö Doshijas jne. en jätä teitä yksin ;-) !!

Parilla oli kyllä lupaavan oloisia oireita... Ja viikotkin täynnä joten nyt vaan nyytin hakuun niin saadaan me jälkijunailijatkin nyyhkimisen aihetta kun omaan jakautumiseen on vielä matkaa... ;-) !!

Tosi kivaa viikonloppua kaikille ja kirpsakoita suppareita niitä haluaville!! :-)

Sintagma 34+2 (tai virallisesti jo 34+5 wow)

Vierailija
20/22 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina miettiny nimimerkkejä,että ketkä kirjottelee ja mitä kenellekkii kuuluu,meitä joulkuisia on kuitenkin aika paljon.

kertokaa joulukuiset kuulumisia jos käytte sivuja lukemassa...

kuka osaisi laittaa joulukuisista sivun missä näkyy joulukuiset kaikki.

mul ollu mieletön närästys tämän iltaa,kun söin makkarakeittoa niin keittojuurekset aiheutti nyt närästyksen... plääh! kohta ei mitää hyvää voi syödä ilman närästystä....

meil alkaa iltapuuhat ja pesulla pitäs käydä itse,mut mukavaa iltaa kaikille!