Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen uimapuku odottajalle? Mistä?

03.11.2008 |

Suunnitelmissa on käydä hydrobicissa niin pitkään kuin vaan voi mut tässä mietin millaiset uikkarit pitäs hommata kasvavalle mahalle? Mistä saisi ja mikähän on hintataso?

Suosituksia ja mielipiteitä kaivataan

Palle

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suunnitellut ostavani uimapuvun jossa on toppimainen yläosa ja bikinialaosa...Itseäni ei ainakaan tämän masun näkyminen haittaa.

Vierailija
2/6 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa bikinit joissa matala alaosa - tai sitten ihan äitiysuikkari. Ainakin Elloksen (vai oliko Henkkamaukan) nettisivuilla oli yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Itse löysin Intersportista suomalaisen aivan normaalihintaisen äitiysuimapuvun, Delffi merkiltään. Olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
4/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin vasta neljättä lastani (vauva nyt 6 vkoa vanha), ja halusin äitiysuikkarin.

Kovasti googlettelin ja etsin netistä ja ihan "livekaupoistakin", mutta lopulta löysin sattumalta läheisestä Prismasta.

Yksivärinen musta kokouikkari, en muista merkkiä (taisi olla kotimainen), ja hintaa n.40-50 e.

Ei niin äitiysuikkarin näköinen, etteikö voisi pitää `ei raskaana ollessakin`, tosin turhan iso taitaa nyt olla ;)

Makuasia minkälaisesta tykkää, mutta itse en tykkää bikineistä, siksi halusin kokouikkarin :).

Vierailija
5/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl bikineitä laita, en edes silloin kun oli suht timmissä kunnossa, saati nyt, kun on pikkasen ;-) ylipainoo. Pääasia on että edes jostain voi löytyä kunnon uikkarit.

Palle

Vierailija
6/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään bongasin huuto.netistä mammauikkareita. Kannattaa siis vilkaista sinnekkin.