Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
MIELIPITEITÄ! Onko liian aikaisin, kun eilen laitoin jouluverhot ikkunaan ja
15.11.2007 |
pihalle ripustettiin kirkkaat jouluvalot pensaaseen?
Entäpä onko liian aikaisin, kun laitetaan joka vuosi joulukuusi viikkoa ennen joulua? Miten teillä muilla?
Kommentit (2)
Itse laitan ulkovalot marraskuun lopulla, verhot ja matot itsenäisyyspäivänä. Kuusi tuodaan aaton aattona sisään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jouluverhot on liian aikaista laittaa, samaten kuin värilliset jouluvalot. Taas kirkkaat valot voi mielestäni pitää läpi talven. Me asumme maalla, niin ne tuovat kivan näköistä tunnelmaa pihalle ja lisävaloa. Kun täällä ei niitä katulamppuja ole..