Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~SyysSissit to-su~~

15.11.2007 |

Viikonloppua kohti taas mennään! Jupise, riimisi rupiset :)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille kaunis KIITOS ystävällisistä sanoista ja kannustuksesta. Te ootte ihania! :) Mulla on parempi mieli. Nyt on ollukin tosi hyvä viikonloppu, eiköhän sitä taas ens viikko suju. Rakkausvauvalta tuli monta hyvää vinkkiä arjen ongelmiin, niistä lähes kaikki meillä on käytössä/kokeiltu. Tuo porkkanan tms antaminen järsittäväksi toimii lähes aina, mutta vain hetkeksi, ja toisaalta oon huolissani siitä että opetanko lapsen jo näin pienenä siihen, että ihan koko ajan syödään jotain. Siksi käytän sitä vain " erikoistilanteissa" tai pari kertaa päivässä. En tiedä onko turha huoli.

Oma lisäykseni näihin pinnan palamisen ehkäisemisiin. Kun moni kirjoitti, että tekee päätöksiä ettei enää huuda/kiroile/retuuta, mutta silti sortuu aina uudestaan. Mä oon ite tällä viikolla pysyny paremmin rauhallisena, ku otan semmosia tavoitteita että esim. pysyn viilipyttynä siihen asti että selvitään pihalle (siellä taas on helpompaa), tai päätän että en saa huutaa aamupäivän aikana, sit esikoinen meneekin päiväunille, ja sit päätän taas että en huuda vaan pysyn rauhallisena siihen asti että mies tulee kotiin jne. Sellaisia " lyhyen matkan tavoitteita" niin ei tunnu siltä että koko piiiiitkä päivä pitää vain sietää.

No, nyt taas yötä valmistelemaan.

Rauhallisia unia itse kullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla