Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on hassu taito, osaan " päätellä" miksi ihmiset

Vierailija
14.11.2007 |

käyttäytyvät tietynlaisesti. En tiedä mistä sen tiedän mutta tiedän vain. Siis esim jos joku kaveri sanoo jotain tai tekee jotain hassua niin tiedän jotenkin miksi niin tekee. Huomaan myös heti jos joku valehtelee, valkoiset valheet varsinkin, ja hätävalheet. Outoa. Musta tulis varmaan hyvä psykologi

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain tosissaan, vai sanooko vain muiden mieliksi.

Oikeastaan kukaan ei usko " taitoani" , enkä siitä enää mielelläni kerskukkaan, katselempahan vain itsekseni ja teen omat (yleensä oikeat) johtopäätökseni.

t: skorpioni

Vierailija
22/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma, että omaa moisen " taidon" . Hän tekee nopeasti hyvin selkeitä ja voimakkaita johtopäätöksiä nopeasti ihmisistä, näiden ajatuksista ja tarkoittamisista.

Todellisuudessa hän on hyvin usein väärässä. Jokseenkin yhtä usein kuin minä, joka en mielestäni omaa moista taitoa. Ei vaan itse sitä huomaa, sillä normaalillakin päättelyllä osuu kohtuullisen usein oikeaan tai sinne päin, ja sitten unohtaa ne loput 50-70% tapauksista, joissa oma intuitio menikin päin honkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmeen kaupalla olen oikeassa. Mieskin naureskelee, kun jonkun kaverin tietty luonteenpiirre pompahtaa esille just niinkuin oliin ounastellutkin.

Ja ei, en ole sairasilmapiirisestä lapsuuskodista, vaan turvallisesta ja onnellisesta sellaisesta.

t. Rapu

Vierailija
24/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että juuri esimerkiksi psykologin työssä pitäisi olla mukana tätä vaistoa / intuitiota; tietämystä astrologiasta (kykyä ymmärtää ihmisen peruspersoonaa) - eikä vain oppikirjamaisia teorioita. Ihmisten kanssahan siinä ollaan tekemisissä; ei koneiden, joita ylipäätään olisi edes mahdollista analysoida niin kaavamaisesti, että kaikki tapaukset olisivat mahdutettavissa johonkin lokeroon.

Neitsyet ovat myöskin " tarkkanäköisiä" sillä he ovat hyvin kriittisiä ympäristöään, ja myöskin itseään, kohtaan ;-) - siihen vielä yhdistettynä vesimerkin intuitiota (jossakin muussa kohdassa kartalla, kuin aurinkomerkissä) - voilà! Potentiaali syvempään ymmärtämykseen on valmis ;-).

2

Vierailija
25/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon turvattomasta kodista, oli todella ahdistava lapsuus ja nyt huomaan että pyrin kaikista ihmisistä lukemaan mitä he haluaisivat, mitä ajattelevat, toivovat ja sitten yritän ennakoida niitä toiveita, koitan muokata omaa käytöstäni heitä miellyttäväksi

En oikein tiedä itse kuka olen, hiljaisen ja rauhallisen seurassa olen itsekin sellainen, reippailevan ja urheilevan seurassa reippailen itsekin, jne jne

Oma minuus aika hukassa, ei kivaa, miten sen löytäisin?

Vierailija
26/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten ajatukset ja elämän paremmin kuin nämä itse. Varsinkin jos kyseessä on nopeasti tehty " analyysi" joka jää asenteena päälle. Eri asia on kuitenkin tietty herkkyys ja intuitiivisuus, yhdistyneenä toisen hyväksyvään ymmärtämisen ja sallivuuteen. En kaipaa kaiken tietäviä tuomitsevia ihmisiä ympärilleni.

Vierailija
27/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt tuli mieleensä että voisi vähän leveillä taidoillaan netissä, jossa kukaan ei kuitenkaan pysty todellisuudessa tietämään hänen " taidoistaan" mitään.

Lisäksi veikkaan, että ap kärsii jalkahiestä.

t. Kusimies

Vierailija
28/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä alkoi se minuus löytyä. Matkalla tosin ollaan edelleen :-)

ps. Ja jumalan kiitos mun terapeutti ei ollut astrologi, hih.

Vierailija
29/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tulossa ostamaan. Mutta en osaa noin hyvin tulkita toisia ihmisiä, noin niinkuin muuten.

Vierailija
30/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin viime sunnuntainaamuna hirveässä kiireessä pikkukioskiin ja korttihyllylle. Myyjä osasi heti opastaa mut isänpäiväkorttien luokse.

Aika taito, mistähän arvasi mitä olin vailla?

Vierailija
31/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kalat ;)

Ymmärrän eri eleistä, ilmeistä ja äänensävyistä hyvin paljon. Tavallaan näkee " mitä sanojen takana on" ja millaisen reaktion toinen minulta tahtoo (ja sen osaan myös halutessani erinomaisesti antaa).

Vierailija
32/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmaan jotain osaa lukea kaverin oheisviestinnästä. Itse taas olen huomannut, että joissakin tilanteissa joissa olen jostakin syystä jännittynyt saatan tehdä sellaisia eleitä, jotka tulkitaan että valehtelen tai olen epärehellinen tai salaan jotakin - kanssa keskustelija tulkitsee suoraan, että valehtelen. Hän ei osaa lukea syvemmälle. Että epämäräinen sähellykseni johtuu siitä, että esim tunnen huonommuutta ko ihmisen rinnalla ja olen epävarma. Jotkut taas huomaavat, että olen epävarma ja he reagoivat siihen yleensä pyrkien helpottamaan oloani.

Vierailija
33/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka siniset aurat on nyt tosi vahvoina. Just näillä hetkillä muillekin ketjulaisille on avautumassa portteja reikin suhteen että kannattaa olla tarkkana. Kristallipallo on kuumana, ei tässä mitään yliopisto-opintoja ja tutkimukseen perustuvaa tietoa kaivata.

Bonuksena yhdelle harmonikansoittajalle on luvassa yllätys!

ps. tästä ei sitte saa Kela- korvausta

Vierailija
34/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaateilla on kans se sama taito

Vierailija
35/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meenkin hakeen dildoni, jotta voin sitten pitää hauskaa reikien avautuessa.

Vierailija
36/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska yritän kaikin tavoin käyttäytyä niin ettei toinen luulisi minun valehtelevan. Tämä johtuu varmasti siitä että kuvittelen toisen myös osaavan tulkita ihmisiä hyvin ja luulen että hän tulkitsee minut nyt niin että valehtelen ja eleet ovat sellaisia sitten. Vaikea selittää mitä tarkoitan

ap

Vierailija
37/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänks hassu taito :-)

Vierailija
38/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pyrkiä suoraan kommunikaatioon, helpottaisi niin sinua kuin läheisiäsi. Kohta olet jo ihan kierossa systeemiesi kanssa. Tarkoitat varmasti hyvää, mutta tulos voi kohta olla toista. Tsemppiä!

Vierailija
39/39 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo valehtelueleet ovat aika kamalia silloin kun ei tod valehtele. Miksi teen niitä silloin kun yritän ettei toinen tulkitse niin että valehtelen