Minkä ammattikoulualan opiskelu kannattaa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vartija. Laitoshuoltaja.
Molemmilla pienempi palkka kuin tuet eli ei mitään järkeä
Vierailija kirjoitti:
Vartija. Laitoshuoltaja.
Suosittelen laitoshuoltajaksi. Ohimennen kuullut,taidan tienata enemmän ku meidän sairaalan vartijat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartija. Laitoshuoltaja.
Olen laitoshuoltaja,teen 3 vuorotyötä ja brutto n. 3400e. Odotan ihan joulun aikaa,kun saa tehdä lisäpäiviä. Rahan takia sitä töissä käydään. Yhden kerran joulun ajoilta lisätöillä ja pyhillä ( vaikka mulla oli joulu vapaa) niin tammikuussa jäi käteen 2999e. Yleensä jää käteen lisistä riippuen 2300e-2700e. Ja vielä 38 lomapäivää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartija. Laitoshuoltaja.
Olen laitoshuoltaja,teen 3 vuorotyötä ja brutto n. 3400e. Odotan ihan joulun aikaa,kun saa tehdä lisäpäiviä. Rahan takia sitä töissä käydään. Yhden kerran joulun ajoilta lisätöillä ja pyhillä ( vaikka mulla oli joulu vapaa) niin tammikuussa jäi käteen 2999e. Yleensä jää käteen lisistä riippuen 2300e-2700e. Ja vielä 38 lomapäivää..
Montako tuntia siis teet viikossa töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartija. Laitoshuoltaja.
Tiedätkö mitä aivoissasi tapahtuu jollet saa haasteita? Hermostojen väliset yhteydet kun niitä ei käytetä katkeavat.
Sähkö- tai putkiasentaja. Hommia riittää varmasti jos on vähänkin asennetta työntekoon.
Lähihoitajan ammatti on lähes ainut joka työllistää siinäkin tapauksessa vaikka ei olisi suhteita tai jos cv:ssä on aukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartija. Laitoshuoltaja.
Montako tuntia siis teet viikossa töitä?
Kokoaikaisesti. Viikko tunnit vaihtelee. Joskus viikolle osuu vain vaikka 3 yötä eikä muuta. Joku viikko mennään yhdellä vapaalla,joskus 2 vapaata jne. Meillä on aika sekalaiset työvuorolistat kunhan on minimi lepoajat välissä,mut tuntimäärä pysyy samana kolmen viikon jaksoissa.
Lvi-alalla aina töitä. Putkimiestä ei koskaan saa kun tarvis.
Kyllähän ammatillinen koulutus työllistää hyvin. Prosessinhoitaja, lvi-puolen tutkinto, sähköalan perustutkinto, sosiaali-ja terveysalan perustutkinto. Hyvin pääsevät tilastojen perusteella töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartija. Laitoshuoltaja.
Mitkä ihmeen tuet?
Vierailija kirjoitti:
Sähkö- tai putkiasentaja. Hommia riittää varmasti jos on vähänkin asennetta työntekoon.
Tämä on totta. Koko ajan rempataan jos ei rakenneta.
Putkimies
Sähkömies
Rakennusala
Hoitajat
Sähkö. Tosin hakijoita voi olla nelinkertainen määrä aloituspaikkoihin nähden, eli keskiarvo saa olla jonkunlainen että pääsee.
Vartija. Laitoshuoltaja.