Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon melkein päivittäin...

Vierailija
14.11.2007 |

Hoitovapaa on tehny musta tämmösen. Nytkin kolmas siideri menossa. Aamulla eri ole kiire minnekkää, niin illalla voi otta pikkuhiprakat. Ei mitää kännejä, mutta hiprakat. Mies on kotona, ettei lapset suoranaisessa vaarassa ole, mutta tajuan kyllä, ettei mikää ihanne tilanne :( Tämä silti ainoa rentoutumismuoto... Miehen " kotonaolo" on kuienkin aina työntekoa, että näin saan näennääisen vapaan...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin ja hain tueksi antabukset. Mä halusin viheltää ton pelin poikki ajoissa.

Vierailija
2/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aattelet ite? Miksi? Onko ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina sillon tällön otan siiderin/oluen tahi kaksi, joskus jopa kolme. En ihan joka päivä, mutta aika useen kuitenkin. Mä juon vasta kun lapset nukkumassa

Vierailija
4/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyttemmin olen rajoittanut juomiseni lähinnä pe- ja la-iltoihin. Ja silloinkin " sivistyneesi hiprakkaan" . Mies läsnä ja koko perhe yhdessä ollaan. Mies saa pimpsaa illalla ja on tyytyväinen eikä valita. Ennen valitti, kun join harvasen ilta ja älysin itsekin, ettei kaikki ole kunnossa.

Ei vissiin ole vieläkään mutta kaikki ei ole täydellistä...

Vierailija
5/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaisena enkä ole sitä, vaikka kuka muuta väittäisi.

Vierailija
6/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin rentoutti mukavasti pari sidukkaa tai viinilasillinen. Onneksi menin jo töihin, niin loppui tuo tapa. Ei viitti ottaa sitä muutamaakaan, kun on aikanen herätys ja pitää olla skarppina heti aamusta...

Vierailija
7/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki mikä menee yli on pahasta keholle ja uskallan sanoa, että mielelle.

Miettikää miksi juotte ja vaivaako se?

Jos näin niin pyrkikää tavasta pois.

Tapa se monelle on ja koska siitä ei edes humallu niin mä ainakin sain vaan liikakiloja tuolla lähes joka päivä litkimisellä.

Vierailija
8/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

energiamäärissä kuukautta tai vuotta kohti.

Vierailija
9/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että ei tässä mitään. Mutta sitten pitemmän päälle rupesi ahdistamaan! Ja miehelle sanoin tiukasti, ettei enää alkoholia tähän asuntoon! Koska huomasin, että jos hän toi itselleen ilta/saunakaljat, minä olin se, joka joi enemmän ja nopeammin. Nyt juon korkeintaan, kun lapsi yökylässä muualla, jos silloinkaan. Ja ei enää ahdista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän