Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa synnyttävien äitien ja sydänsairaiden lasten puolesta!

Vierailija
14.11.2007 |

Radiosta kuulin, että äitejä lähetetään Ruotsiin synnyttämään ja sydänsairaat lapset Saksaan leikkaukseen. Tuntuu ihan hirveältä! Vanhemmilla on varmaan kamala pelko sydämessä, kun lapsen henki voi olla vaarassa.

Kuinka monta kuolonuhria vaaditaan, ennen kuin sitä rahaa hoitajille löytyy?

Toivon todellakin ettei omalle perheelle tapahdu mitään vakavaa työtaistelun aikana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei saa minua ymmärtämään, miten hoitajat voivat toimia noin moraalittomasti rahan vuoksi. Kyllä hoitajan työ pitäisi edes sen verran olla kutsumusammatti, että pitää ihmisen oikeutta elämään suurempana kuin rahan arvostusta. Tehy pyrkii tarkoituksellisesti aiheuttamaan mahdollisimman paljon vahinkoa (= kuolemia) keskittämällä irtisanomiset kriittisiin paikkoihin. Aivan järkyttävää.

Olen myös itse sairaanhoitaja, mutta kieltäydyn ehdottomasti jättämästä potilaita hoitamatta.

Vierailija
2/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siltikin kuulun irtisanoutuviin. Tottakai, haluan että myös tulevaisuudessa meitä hoitaa hyvinkoulutettu suomalainen sairaanhoitaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita sähköpostia asiasta Osmo Soininvaaralle ja kumppaneille.

Vierailija
4/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydänvikaisen lapsen äitinä tiedän... jos syntyy esim sydänlapsi, joka tarvitsee pikaista leikkausta, selviääköhän lentomatkan saksaan asti

Vierailija
5/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alipalkatut raskaan työn raatajat ovat moraalittomia vaatiessaan kunnon palkkaa työstä, jossa ovat vastuussa ihmisten hengestä.