Lue keskustelun säännöt.
G: Käytätkö päivä- ja yövoidetta?
13.11.2007 |
Olen tähän mennessä pärjännyt yhdellä kosteusvoiteella, mutta ajattelin, että olisikohan syytä alkaa käyttää myös yövoidetta. Jos alan ammattilaisia paikalla, niin vastatkeehan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla