Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käytätkö päivä- ja yövoidetta?

Vierailija
13.11.2007 |

Olen tähän mennessä pärjännyt yhdellä kosteusvoiteella, mutta ajattelin, että olisikohan syytä alkaa käyttää myös yövoidetta. Jos alan ammattilaisia paikalla, niin vastatkeehan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi