Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä Auvisen vanhemmat tekevät? Eivätkö mitään huomanneet?

Vierailija
13.11.2007 |

Vanhemmat elivät täysin tietämättöminä poikansa patologisesta tilasta? Oliko näin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tommosesta jäänyt kiinni ja vanhempasi ei siitä ole kuulleet kun yleensä noi menee lastensuojelu juttuihin sit jos poliisien kanssa on tekemisissä huonoissa merkeissä!?

Vierailija
2/34 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka-raukkaa on rankasti laiminlyöty ja tässä tulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion toisena keväänä iski masennus/murrosikä tai mikä lie, kuitenkaan ei lukio enää maistunut. Hakuajat amikseen olivat auttamattomasti ohi ja oli kaksi vaihtoehtoa kahlata lukio läpi tai jäädä kotiin makoilemaan.

Poika kävi, siis ainoastaan raahusti lukion loppuun ja kirjoitti viime syksynä ja keväällä loput. En ole koskaan itkenyt ja surrun lasteni takia niin paljon kuin viime syksyn ja talven aikana, elämän ilo oli täysin kadonnut. En todella tiedä mitä hänen päässään silloin liikkui. Onneksi hänellä on kavereita, jotka toivat kännisen pojan kotiin hortoilemasta kyliltä useammin kuin kerran.

Onneksi kaikki kuitenkin päättyi keväällä valkolakkiin, lukion ensimmäisen luokan tiedolla, enempää ei varmasti ollut lukenut ja työpaikkaan, siihen asti kun menee armeijaan, löytyi myös nätti tyttöystävä. Onneksi meillä taas on poika joka puhuu ja sanoo, ettei elämä enää ole koiran elämää.

Viimeisen viikon olen taas itkenyt ja kiittänyt, ettei se ollut minun poikani.

Vierailija
4/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on kai se mahdollista että Pekka on itse käynyt lääkärissä kertomatta vanhemmille ja ostanut lääkkeet itse. Toinen juttu sitten kuinka todennäköistä että kotona asuvan lukiolaisen tuloilla kalliita lääkkeitä ostellaan.

Vierailija
5/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ollut aikaisemmin käyttäytynyt mitenkään aggressiivisesti niin miten tuollaista olisi voinut kuvitellakaan vähän syrjäänvetäytyvästä rauhallisesta kympin oppilaasta?

Vierailija
6/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden hinnat ovat jatkuvasti pudonneet!

Vierailija
7/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö opintotuki ole vähän enemmän??

Vierailija
8/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien tulot tosin vaikuttaa asiaan

Vierailija
9/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oma lapsi voi tulla niin vieraaksi? Asuivat kuitenkin koko ajan saman katon alla. Tätä on niin vaikea ymmärtää.

Vierailija
10/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa lastaa katsoo ihan eri silmin. Mitä hullumpi sitä vaikeampi erottaa ei se näy aina ulospäin-haloo

Vierailija
11/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

B)Ai lukeeko teini-ikäisen otsassa, että minulla on nyt niin paha olo että aion tehdä massamurhan. Miten vanhemmat voivat arvata tuollaista?

Vierailija
12/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät lapsiaan juuri " huomanneet" . Muusikon työ vie usein mukanaan.

Vierailija
13/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen itse työtä mt-potilaiden kanssa ja todella harvasta tietää mitä korvien välissä liikkuu, mitä sairaampi sitä parempi ulkokuori jopa meidän ammatti-ihmisen vaikea havaita saatika vanhempien. Olipas se ammatti mikä vain!

Vierailija
14/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano etteikö P-En vanhempien olisi ollut hyvä havaita asioita, olla läheisempi lapsensa kanssa jne. mutta jos 18.vuotias haluaa jotain salata vanhemmiltaan niin kyllä hän sen tekee.

Minä mm. olin kihloissa 17-vuotiaana pojan kanssa jota vanhempani eivät koskaan tavanneet, olimme suunnitelleet mitä tekisimme koulujen jälkeen yhdessä, ihan tosissaan.

18-vuotiaana näin schindlerin listan ja itkin itseni joka ilta uneen noin 2 viikon ajan, vanhempani eivät edelleenkään tiedä tästä tai ylipäätään edes siitä että olen koko leffan nähnyt.

Asensin yhteiselle tietokoneellemme modeemin ja nettiyhteyden vanhempieni tietämättä ja huomaamatta.

Kävin kansalaisopiston kirjoittajakurssilla syyslukukauden verran ilman että vanhempani tiesivät, maksoin itse.

En mitenkään salaillut näitä asioita (paitsi poikaystävää) mutta koska en niistä itse kertonut, niin eivät vanhempani myöskään asioita saaneet tietää.

Vierailija
15/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En sano etteikö P-En vanhempien olisi ollut hyvä havaita asioita, olla läheisempi lapsensa kanssa jne. mutta jos 18.vuotias haluaa jotain salata vanhemmiltaan niin kyllä hän sen tekee.

Minä mm. olin kihloissa 17-vuotiaana pojan kanssa jota vanhempani eivät koskaan tavanneet, olimme suunnitelleet mitä tekisimme koulujen jälkeen yhdessä, ihan tosissaan.

18-vuotiaana näin schindlerin listan ja itkin itseni joka ilta uneen noin 2 viikon ajan, vanhempani eivät edelleenkään tiedä tästä tai ylipäätään edes siitä että olen koko leffan nähnyt.

Asensin yhteiselle tietokoneellemme modeemin ja nettiyhteyden vanhempieni tietämättä ja huomaamatta.

Kävin kansalaisopiston kirjoittajakurssilla syyslukukauden verran ilman että vanhempani tiesivät, maksoin itse.

En mitenkään salaillut näitä asioita (paitsi poikaystävää) mutta koska en niistä itse kertonut, niin eivät vanhempani myöskään asioita saaneet tietää.

Vierailija
16/34 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikäiset miehet raportoi asioistaan vanhemmilleen eikä varmasti vanhemmat tuon ikäistä enää halua kovin tarkkaan kytätäkään. Olisin voinut paremmin kuvitella että tällaisen teon tekisi joku nuorempi tyyppi, 18-vuotiaasta luulisi että on jo pahin teini-iän angsti ohi eikä enää niin innokkaasti ihailisi tai jäljittelisi muita. Tietysti eri asia jos käytös muuttui äkkiä oudoksi ja todellisuudentaju alkoi kadota. En kyllä pysty syyttämään vanhempia tästä teosta siitäkään syystä, että P-E pyrki salaamaan tekonsa huolellisesti. Vaikka vanhemmat olisivatkin huolestuneet pojan käytöksestä, niin ei kai sentään mitään tällaista voi kukaan kuvitellakaan.

Vierailija
17/34 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te oisitte siitä mieltä jos oma lapsenne ois noin tehnyt?

Vierailija
18/34 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommosesta jäänyt kiinni ja vanhempasi ei siitä ole kuulleet kun yleensä noi menee lastensuojelu juttuihin sit jos poliisien kanssa on tekemisissä huonoissa merkeissä!?

Vierailija
19/34 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellainen voisi mitään huomata, joka jakoi pojan kanssa saman ideologian ja oli sen tosiasiallinen lähde.

Linkolalaisen ideologian tuotos koko Pekka-Eric. Oppi vain vihaamaan itseään ja ihmisyyttä.

Vierailija
20/34 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anut itsemurha viestin. MUn mielestä tässä on ihan turha ja törkeätä ruveta hakemaan syyllistä ton p vanhemmista eiköhän ne kärsi myös siitä menetetystä lapsesta sekä siitä että mitä se lapsi teki! Miettikää hiukan mitä kirjoitatte ja puhutte!