Mistä seksikkäitä asuja muodokkaalle?
Hei! Mistä olette tilanneet seksiasuja hieman muodokkaampaan vartaloon? Siis sellaisia, joissa ei ole muutama kangaskaistale ristissä jne? :) Itse olen tilannut muutamastakin paikasta ja esim. rinnat eivät ole mahtuneet niihin babydoll-asuihin ollenkaan, olen näyttänyt lähinnä naurettavalta! Ja olen kyllä kokeillut niitä XL-kokoisillekin tarkoitettuja, mutta ilmeisesti niissä on huomioitu vain, että henkilö on iso muualta ja rinnoille ei taaskaan tilaa.
Haluaisin oikeasti suht hyvänlaatuisia asuja mitkä myös istuvat. Kiinnostaisi mm. sellaiset bodyt jotka ovat haaroista auki. Siis sellaisia asuja, joita nyt ei ihan tavallisesta alusasuliikkeestä löydy. Korseteista en ole kiinnostunut, niitä minulla on jo muutamia. Lähinnä etsiskelen bodyja (napakoita ja tukevia, ei mitään kalanverkkokankaita), seksikkäitä "yömekkoja", haaroista avonaisia alushousuja jne....
Kommentit (2)
Joskus rouvalle olen täältä tilannut: http://www.hipsandcurves.com/
Tsekkaa ebay.co.uk. Siellä on vaikka millä mitalla asuja ja ne on paljon halvempia kuin Suomessa. Sieltä olen vaimolle tilannut, joskus koko on ollut sopiva, joskus vähän pieni.
www.ebay.co.uk